Obserwatorzy

piątek, 4 listopada 2011

Masełko do pielęgnacji ciała von e.l.f.






Nazwa : Masełko do pielęgnacji ciała
Firma : elf
zapach/ rodzaj : Vanille Kokos
pojemnośc opakowania : 150 g
cena : 5,99 EUR




od producenta : 
Odżywczy krem o nietłustej formule zapewnia intensywne nawilżenie szczególnie w miejscach narażonych na nadmierne przesuszenie takich jak łokcie, kolana czy stopy. Zawiera łagodzący olej ze słodkich migdałów, olejek jojoba oraz zmiękczające masło kakaowe.


moja opinia :  
plusy :  oczywiście to co na początku zawsze biorę pod uwagę zapach - mmmm, przepiękny ! aż by się chciało go zjeść :D bardzo mi przypadła do gustu :D Dobrze rozprowadza się na skórze. Dobrze nawilża i szybko się wchłania. Jestem z niego bardzo zadowolona. Podoba mi się też jego opakowanie, biel opakowania i delikatny rysunek kokosa z migdałami świetnie współgra z zawartością :D

minusy : nie ma




















--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
biorę udział w rozdaniu u cutmewhore, gdzie do wygraniaa są BUTY JEFFREY CAMPBELL









oraz


u burbery

37 komentarzy:

  1. Wygląda na ideał ;))
    Pozdrawiam

    :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wanilia i kokos. musi naprawdę ładnie pachnieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam, że ELF ma kosmetyki pielęgnacyjne :O

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham kosmetyki o zapachu kokosa ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na mój konkurs - distuuurbia.blogspot.com ;DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo kuszący produkt. :) Uwielbiam zapach kokosów. :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam masła! <3 Miałam go kiedyś, ma piękny aromat.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę taką nabyć, jest świetna. Kolejny numer mojej gazety, nowa stylizacja zapraszam www.white--weasel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham kokosa <33
    Jak chcesz to do mnie zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do siebie. startuję z nowym blogiem o modzie, gdzie już zamieściłam pierwszy outfit z baseball jacket. byłoby mi miło, gdybyś zaglądnęła, a może akurat Ci się spodoba :) zachęcam również do dodawania do obserwowanych :

    www.whowearthis.blogspot.com

    pozdrawiam, Ada.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiamy takie masła do ciała <333
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam wszystko co kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę musiała wypróbować :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Jasne że obserwujemy ;)
    Ciekawy blog ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie tu u ciebie^^;p.

    jasne, że obserwujemy;), ja cię już dodałam teraz twoja kolej^^..

    OdpowiedzUsuń
  16. Jasna, dodaję się do obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Heej :) 'Chudą' przeczytałam w wakacje.Narazie jest najlepszą jaką czytałam :) Czytałam jeszcze `w sidłach anoreksji` i `dziennik bulimiczki `i kilka innych. Ok,ja już obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jasne!! ;p i bd wpadać częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  19. oczywiście że obserwujemy ;D
    + ja już dodałam , teraz twoja kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  20. No proszę, produkt idealny jak nie ma minusów :) zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ahh kokoski! uwielbiam ten zapach!
    obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mówiłaś , że pisałaś do nich by nawiązac współpracę. moje pytanie : pisałaś na maila z USA czy innego państwa :)?

    OdpowiedzUsuń
  23. jasne! ;)
    to ja dodam później ;p ;)

    www.zbieraninka-aiea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystko o zapachu kokosa jest taaakie mmmm. ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo Fajny blog : )
    Miło będzie jak wpadniesz do mnie :D
    karolina-mularczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń