Obserwatorzy

czwartek, 10 listopada 2011

Mój zapachowy kominek :)



W tej notce pokażę, Wam mój zapachowy kominek :D
w wakacje szukałam go w kilku sklepach ale nie znalazłam, aż dostałam go od siostry na urodziny ;]

zapachowy kominek działa na takiej zasadzie, że na górze, jest taki malutki zbiorniczek, do którego wlewa się kilka kroplek specjalniego zapachowego olejku i trochę wody. Na dole zapalamy podgrzewacz i wdychamy woń olejku która rozpływa się po całym pokoju :)
Ja mam olejek jeżynowy :)

uwielbiam patrzeć na ten kominek przy zagaszonym świetle :)




Oprócz zapachowych kominków, lubię tez palić kadzidełka i zapachowe świece :) hehe najczęściej jak palę kadzidełka, domownicy mają do mnie pretensję, że w całym domu czuć spaleniznę :P

Lubicie takie zapachowe gadżety tak jak ja? :)

64 komentarze:

  1. uwielbiam zapachowe świeczki, kadzidełka a takie zapachowe kominki szczególnie :D i mam ten sam problem z rodzinka i kadzidełkami XD

    pozdrowienia ZuKi

    OdpowiedzUsuń
  2. czasami lubię zapalić sobie owocową świeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nigdy nie zapalałam u siebie takich fajnych świeczek itp., ale wygląda ciekawie;d

    OdpowiedzUsuń
  4. o, a ja mam taki tylko bardziej kociołek przypomina. ( :

    OdpowiedzUsuń
  5. super to wygląda :) ja często zapalam świeczki zapachowe :P

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham <3 szczególnie zapachowe podgrzewacze zimą na parapecie.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przepadam za takimi "pachnidłami" ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam taki kominek i tak samo nadwrażliwych domowników ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie już minęła taka mania na świeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne ;3
    ja uwielbiam wszelkiego rodzaju kadzidełka :3
    w takim razie witaj w klubie :3

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku, ja kocham wszelkiego rodzaju świeczniki. to tak ładnie wygląda.. ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam tego typu gadżety ;) Kominki,świeczki ,domki itp... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. moją koleżankę, aż wstyd mówić ;x

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię zapachowe gażdzety.;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam kominek w kształcie słonia i też uwielbiam kadzidełka! Zaraziłam nimi Rodzicielkę. Ostatnio z pium i piżma przerzuciłam się na sandał i bursztyn. A na noc najlepsze są lawendowe ;)
    A do kominka podczas nauki preferuje olejek kawowy, działa pobudzająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham zapachowe świeczki itp. :)
    Pozdrawiam
    :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dodałam :)
    Zapachy są super, byle nie za mocno pachniały :) Lubię świeczki zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny :) przydałby mi się taki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. tak! Idealne na wieczory.. :)

    www.soveir.blogspot.com

    buziakii, Sov.

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny blog. ;)

    zapraszam do mnie. :)
    obserwujemy .? :))

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne to :) ♥
    + jasne , że obserwujemy ! :3

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie tu:)

    Zapraszam do siebie^^ o!

    OdpowiedzUsuń
  23. ja kocham zapachowe świeczki ( w tym miodowe <33)
    i kadzidełka.

    OK. Ja już obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładny jest :)
    Ja już mam twój blog w obserwowanych ,
    Miło będzie jak ty też będziesz obserwować mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Yees ;D
    Już dodałam do oserwowanych i licze na szybki rewanz ;DD
    O takk kocham :D
    Szczególnie zimą <,3
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  26. faaajne to ;D.
    oczywiście że obserwujemy :P.
    obserwuję i czekam na revv. ; ).

    OdpowiedzUsuń
  27. jasne! ;)

    to ja dodam później ;>

    www.zbieraninka-aiea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. tak mi się wydaje że ty juz od dawna mnie obserwujesz ;D

    to ja też dodałam ;)

    pozdrawiam, Aiea C;

    OdpowiedzUsuń
  29. super ten 'kominek' ..
    hahah .. nazwa jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. a u mnie sie wyświetla ale zaobserwowałam jeszcze raz. ;)
    jest? ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie zapach zawsze odgrywa jedną z kluczowych decyzji :)), uwielbiam aromaterapie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ok, obserwuje i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ciesze się że podobają ci się moje foty .;! ;) robie je lustrzanką cyfrową Canon EOS 1100D .;) .
    Zapraszam do obserwacji .;) a ja już dodaje twój blog do obserwowanych , bo mi się podoba .;)

    OdpowiedzUsuń
  34. kocham zapachowe gadżety <3 uwielbiam, uwielbiam!! :D
    wszelkiego rodzaju domki :) ubostwiam wrecz!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny efekt, gdy jest ciemno.
    Dodaję do obserwowanych :).

    OdpowiedzUsuń
  36. Kadzidełek nie znoszę, świeczki zapachowe i olejki uwielbiam;) szczegolnie ikeowskie i wszelkie waniliowe:) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam totalnego bzika na punkcie świeczek. A zwłaszcza zapachowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dodałam i teraz czekam na Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. z zapachowych gadżetów mam tylko świeczki zapachowe. ale muszę zainwestować w taki kominek :)

    OdpowiedzUsuń
  40. dzięki :) ok, możemy obserwować :) ja juz dodałam, teraz czekam na Ciebie :)

    wiggaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ja uwielbiam!!
    obserwuję i zapraszam do mnie;)
    http://fashionable-alaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam je :) potrafią poprawić podły nastrój

    OdpowiedzUsuń
  43. i like your style and your blog too! come to see mine! if you also like my blog we could follow each other! what about it! i wait for you!
    kisses
    Miriamstella
    is fashion my Passion? the MiriamStella's Blog

    MY FACEBOOK FAN PAGE CLICK HERE

    OdpowiedzUsuń
  44. mam bardzo podobny, w kolorze zielonym, chyba czas najwyższy na jego 'uruchomienie' w te jesienne wieczory ;) pozdrawiam serdecznie i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja wprost uwielbiam świeczki i inne pierdółka tego typu, na pewno jesteś bardzo zadowolona z prezentu .. ;) :D

    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  46. ok , obserwuje :)
    Czekam na cb ! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam takie gadżety!!:)
    mam ich mnóstwo w domu..
    najwięcej Świątecznych;)

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam zapachowe świeczki, olejki, kominki...dzięki nim można budować nastrój...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Kominki zapachowe są coraz popularniejsze u nas. Sam korzystam z nich codziennie. Jako, że sam je sprzedaję, to obdarowuję nimi moich znajomych i rodzinę - jest to bardzo dobry pomysł na prezent.

    Zapraszam do mojego sklepu: http://amorspa.pl/pl/olejki-zapachowe_kominki-aromaterapeutyczne

    Pozdrawiam
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo malutki, słodziutki kominek. A co do zapachu spalenizny, to przy świeczkach wystarczy krótko obciąć knot - na jakieś 3-5mm i wtedy świeczka nie kopci :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mnie właśnie zdziwiło, że Twój kominek jest tak mały... Czy nie przypala Ci się spód od miseczki? Osobiście palę w dwukrotnie większym kominki swoje woski Yankee Candle i muszę przyznać, że zapach jest bardzo wyczuwalny, zaś z kominkiem nic się nie dzieje, a używam go długi czas.
    ---
    Znalezione w sieci...

    OdpowiedzUsuń