Obserwatorzy

poniedziałek, 21 listopada 2011

Od Zielonego Kota

W piątek przyszła do mnie przesyłka od Zielonego Kota :)
W jej skład wchodziła : bransoletka z gwiazdkami i kolczyki piórka :)
obie rzeczy są prześliczne :) niestety jeden kolczyk dostałam uszkodzony, tzn. piórka w innym ułożeniu, trochę posklejane i do tego tak jakby "rozwichrzone" postaram się go trochę podreperować lakierem czy coś, mam nadzieję, że to coś da :)


 bransoletka jest śliczna, przerosła moje oczekiwania, dużo lepiej wygląda w rzeczywistości niz na zdjęciu, bardzo się cieszę, że mogę ją mieć :)

ten "z rozwichrzonymi piórkami" to ten z prawej ;)




wybaczcie mi, że zdjęcia trochę nieostre, już niedługo będzie outfit, więc będziecie miały okazję lepiej zobaczyć jeden z prezentów :)

31 komentarzy:

  1. piękne kolczyki i świetna delikatna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rzeczy :) czekam na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne piórka :P

    http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. za piórkami nie przepadam, ale bransoletka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo piórka są bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie jestem fanką piórek, za to bransoletka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham kolczyki-piórka. no są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne dodatki :**
    Pozdrawiam & zapraszam do siebie :**<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki to bomba ! Są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  10. piórka... piękne są;-)

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  11. ale super prezencik :) uwielbiam piórka !! :)

    u mnie nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie rzeczy! Szczególnie kolczyki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne rzeczy ;)!

    wpadnij do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. te kolczyki piórkowe są przepiękne! dziękuję za odwiedziny, obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń