Obserwatorzy

poniedziałek, 7 listopada 2011

Perłowy błyszczyk Chic


nazwa : Chic lipgloss
firma : Quiz
kolor : perłowy
pojemność : 9ml


od producenta
Rewelacyjny błyszczyk z formułą nawilżająca usta.  Nadaje soczysty, perłowy kolor i delikatny połysk.  Perfekcyjna aplikacja, idealny długotrwały blask i długotrwała pielęgnacja. Łatwo i precyzyjnie się rozprowadza, usta pozostają kuszące i idealnie podkreślone. 



moja opinia :
plusy : tani, ładne opakowanie (ta koronka na zakrętce jest prześliczna), nie wysusza, dobrze się rozprowadza, ładny, perłowy połysk , chociaż błyszczyk jako sam w sobie kolor jest jasny ,( pokazałam na foto), nie skleja

minusy : jest trochę długi i do kieszeni się nie zmieści :)

13 komentarzy:

  1. Witaj.
    Skusiłaś mnie na ten błyszczyk. Raczej zakupie go:)
    Świetny blog.
    Dziękuje za miły komentarz:))

    I oczywiście obserwujemy:)
    www.madameache.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny : PP

    odtworzyłam bloga na nowo z góry licze na twoją pomoc. odwiedź mojego bolga dodaj do obserwowanych i skomentuj : * z góry dziękuje. jeżeli zrobisz to dla mnie ja sie odwdzięcze. : *

    http://immiraissstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda nie lubię błyszczyków ani żadnych kosmetyków do ust, ale kupiłam sobie carmex i jestem zadowolona także małymi kroczkami :) Pozdrawiam i proponuję abyśmy się obserowowały :) Laura

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny błyszczyk . Takie najlepsze delikatne róże ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, miałam go niedawno :) też mi dobrze służył. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja go nie używałam i raczej się nie skuszę, bo nie lubię kleić sobie ust błyszczykiem ;), ale pewnie biorąc pod uwagę Twoją recenzję, kilka osób się skusi :)

    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro takie dobre opinie o nim masz, to może też kiedyś sobie go kupię chodź jednak preferuję bardziej szminki ;)

    OdpowiedzUsuń