Obserwatorzy

czwartek, 17 listopada 2011

Puder wet&dry

puder przez swoją konsystencję tez brudzi tak jak tutaj na gąbeczce




nazwa: Puder wet&dry 3-IN-1 COMPACT FOUNDATION
firma : Quiz

kolor/rodzaj : 02
pojemnosć opakowania : 12 g

od producenta :
Kryjący efekt kremu, jedwabistość pudru i wszechstronność fluidu - to wszystko zawiera się w tym jednym praktycznym produkcie.
Posiada lekką, beztłuszczową formułę opartą na technologii silikonowej.
Specjalnie dobrane składniki przedłużają trwałość koloru a woski roślinne pielęgnują skórę.

moja opinia : 
plusy : niska cena, normalny zapach pudru, w miarę dobrze kryje, w miarę dobrze matuje, jego trwałość określam jako zadowalającą jak na taką cenę


minusy : kolor lekko odbiegający od mojego kolorytu twarzy :/ trudno się go nabiera za pomocą gąbki, bo trzeba nią mocno o niego pocierać, przez co ta gąbeczka się zniekształca. Trzeba uważać, zeby z nim nie przesadzić bo wtedy stworzy efekt maski,

49 komentarzy:

  1. Super, że go tak ładnie i dokładnie opisałaś ;) Wiem przynajmniej, jakiego nie kupować ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. może recenzja wypadłaby zupełnie inaczej, gdybyś używała do niego zwykłego pędzla lub gąbeczek do podkładu?

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię właśnie pudry z taką gąbeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a lovely post, I like it! sounds like a great product!

    Take a look and if you like follow me, I’ll be waiting for you: Cosa mi metto???
    Enter the Shopkempt giveaway on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. przynajmniej wiadomo co omijać dużym łukiem, żeby się nie skrzywdzić :)

    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za opinię;-) ja mam swój jeden, któremu jestem wierna;D

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy blog !
    zapraszam do mnie i do obserwowania : >

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy :)
    Obserwujemy?
    http://dominika-kuranda-docia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ahhh... no tak :) ja jednak spróbowałabym i tym i tym się wymalować :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zwykle uzywam wlasnie pudry z gabeczkami :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania wybrana przez Ciebie rzecz ze sklepu internetowego z ubraniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. No no, dobry wybór ;)) pozdrawiam i obserwuję licząc na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy ten puder.
    Bardzo dziękuję za komplement!
    Możemy obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za odwiedziny:) Obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naturalnie, obserwujemy ! :)
    Bardzo fajny blog, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Jasne, obserwujemy ;)
    Ciekawy blog prowadzisz.

    OdpowiedzUsuń
  17. A próbowałaś nakładać ten puder pędzlem? :)
    Bardzo chętnie będę do Ciebie zaglądać - obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa recenzja :) Ja również dodaję Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. już dodałam sie do obserwowania ;) przedtem nie byłam w tym jeszcze obcykana bo dopiero założyłam bloga, ale już jest ok ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. to to leci w radiuu?;o
    będzie mi bardzo miło, jeśli mnie dodasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mogłabyś dodac sie do obserwowanych bo mi też się nie wyświetlasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam tego pudru. :)
    Ok, ja już obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie lubię gąbeczek, czuję w nich mnóstwo bakterii:))
    jeśli masz ochotę możemy obserwować! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna recenzja. Wszystko jasne i przejrzyste :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki za odwiedziny mojego bloga :*
    też mi się wydaje, że najlepszy lakier to ten o odcieniu nude..
    prowadzisz fajnego bloga
    obserwuję i liczę, że się odwdzięczysz ;P
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://mylovelyplot-claire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. nie używam pudru, bo mam dobrą cerę, jedynie czasami krem kryjący :)
    ciekawa gąbeczka ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem na etapie poszukiwań idealnego pudru ;D

    U mnie nowy post, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi,

    I was looking for interesting blog to follow and I found yours.
    I hope you can visit and follow my blog too! See you on my blog http://tinyurl.com/7u2b2jp

    Regards,
    Rene

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie napisane ;)
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ok, możemy obserwować ;)
    Ja już, teraz Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. pewnie lepszy do aplikacji bylby pedzel :)
    pewnie ze mozemy się poobserwowac:) juz dodalam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ok, dodałam Cie do obserwowanych! :)

    Zwykle nie używam pudru, a o tym opisywanym przez Ciebie nigdy wcześniej nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń