Obserwatorzy

środa, 23 listopada 2011

Shorts and tights

Ostatnio zauważyłam na blogach, ale tez w stylizacjach ludzi na ulicy, tendencję do zakładania jeansowych szortów do czarnych rajstop. Postanowiłam sprawdzić takie zestawienie na mnie, muszę przyznać, że jest przede wszystkim wygodne, ale kiedy wychodzę do szkoły, to jest jeszcze bardzo zimno, więc w tych cienkich rajstopach przemarzłabym na kość, tak więc muszę w końcu zaopatrzyć się w grubsze rajstopki :] czarno-jeansowy dół połączyłam z jasną górą - pudrowym sweterkiem. Jako dodatki - sowa i bransoletka od Zielonego Kota :D

trochę dziwnie stoję na tym zdjęciu, no tak to jest jak fotografem jest samowyzwalacz, a ja czekam i nie wiem czy zdjęcie się już zrobiło, czy nie :P


 sweterek - H&M
szorty - DIY
rajsotopy - no name
baleriny - gift
sówka - allegro
bransoletka - Zielony Kot


 obiecałam lepsze zdjęcia bransoletki :



45 komentarzy:

  1. ja bardzo lubię takie zestawienie, jest baaardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne :D ;3
    Zapraszam do mnie...obseruje :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie :)
    zapraszam do siebie :*
    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też lubię takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też lubię połączenie czarnych rajstop i jeansowych spodenek, proste a ładnie wygląda, moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudowna bransoletka :3 ;)

    wpadnij do mnie w wolej chwili ;)
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny zestaw ;p
    A bransoletka i naszyjniik mnie zauroczyły <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Powinnam się wyświetlać, ale na wszelki wypadek "odobserwowałam" Cię, a potem zaobserwowałam od nowa. :)

    Ładny zestaw. a bransoletka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny zestaw.
    zapraszam do mnie
    my-sunny-diary.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. dlatego też pomyślałam, że może ktoś byłby zainteresowany kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuje i liczę na to samo .

    OdpowiedzUsuń
  12. oj! ale śliczna jest ta bransoletka! i te kolczyki z poprzedniej notki! rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję i zapraszam również do obserwacji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna ta sówka;) i ładny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna bransoletka ;)
    ok mozemy obserwowac :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zestawienie , genialny blog dodaję do obserwowanych <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Sowa i bransoletka GENIALNE! :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawde fajny blog : ))
    Obeserwujemy ?

    http://granice-wyobrazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja ;)
    I fajny blog ;D
    Obserwujemy ; DD ; )
    http://lifenataliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwujemy :)
    fajna bransoletka :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba też wypróbuję szorty;]

    obserwujemy!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne połączenie. :)
    Fajna bransoletka. < 3

    Pozdrawiam i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję i zapraszam do siebie :) http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne bransoletka, taką bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo mi się ta bransoletka podoba ;d
    warto być sobą

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie tutaj!:pp.
    Zapraszam do siebie!:DD.

    OdpowiedzUsuń
  27. Na moim blogu rozdanie z Heavy Cross, do wygrania 4 różne pierścionki! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń