Obserwatorzy

wtorek, 8 listopada 2011

Sklep Zielony Kot :)


chciałam Wam przedstawić pewien sklep internetowy z biżuterią o wdzięcznej nazwie "Zielony Kot"
Powstał on w 1983 i pod tą nazwą kryje się zarówno sklep internetowy : http://www.zielonykot.pl  jak i sklep stacjonarny, który mieści się w Warszawie, Bielsku-białej i w Żywcu
a teraz pokażę Wam jakie cudeńka można tam znaleźć (to jest zaledwie mała część asortymentu sklepu) :





I jak? Podobają Wam się wyroby sklepu Zielony Kot ? :)


21 komentarzy:

  1. wiele razy przechodziłam obok tego sklepiku, następnym razem wstąpię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. złota bransoleta jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. So many super cute things, love the lemon earrings! I like this post!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Don’t forget to enter the ZELEB giveaway on my blog!!
    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam go ! mają tam świetną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy sklep:) szczególnie kolczyki z piórkami są cudne!
    zapraszam do siebie na Giveaway! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój blog jest cudowny!!!

    Zapraszam do siebie: wiktoria15.blogspot.com
    Liczę na obserwowanie, odwdzięczę się tym samym.
    PS. zostawisz komentarz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są rzeczy w tym sklepie.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ich biżu :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze mówiąc, to tylko w tym sklepie zaopatruje się w biżu ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice photos and blog. :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mają bardzo ładne rzeczy. Ostatnio wchodziłam na ich stronę, bo moja koleżanka zrobiła mi kolczyki z kostek do gitary i włożyła je do opakowania z Zielonego Kota.
    Zachęcam do obserwowania mojego bloga, jeśli to zrobisz na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love those jewels so much, especially cats-earring!!

    I love your style, follow each other blogs? It would be great!
    Kisses

    http://tati-loves-pearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. what cute earrings!
    love the lemon ones :)
    xx

    share the love? aestheticjungle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń