Obserwatorzy

wtorek, 15 listopada 2011

Z pazurem :D

Kolejna stylizacja Agaty :D
przepraszam że zdjęcie takie rozmazane, ale akurat Aga ruszyła ręką jak robiłam zdjęcie :P

No więc wracając do outfitu :  dłuższy czarny sweterek, kozaki, czarne legginsy, i kurtka z eko skóry, która urozmaica zestawienie idealnie łącząc się z jego elementami :)   dodatkiem do stylizacji są czarne bezpalcowe rękawiczki z dżetami ( trochę ich tu nie widać, przez rozmazanie) oraz czarna torba z białymi paskami, ah no i oczywiście warkocz dobrze widoczny na zdjęciu :D

kurtka z eko skóry - reserved
kozaki - ccc
sweter - camaieu
legginsy - promod
torba - Esprit
rękawiczki - pamiątka z Hiszpanii

21 komentarzy:

  1. lubię czernie w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie z pazurem .;) maruchch .;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki warkocz:))
    fajnie wyglądasz:D

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem dziś bardzo podobnie ubrana:D czarny długi sweterek, skóra, tregginsy, czarne kozaki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny warkocz mam podobne włosy i podobnie u mnie wygląda :)


    Zapraszam do mnie :)
    http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie ;))
    http://painted-sheet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny strój ;p
    Taki rockowy troche ;]]
    Pozdrawiam & zapraszam do siebie ;p
    www.kosmitkaxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja :)
    Zapraszam do mnie po długiej nie obecności :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie, dorzuciłabym jeszcze czerwony komin :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm całkiem ładnie, ale zastanawiam się czemu dodajesz zdjęcia bez twarzy?:)

    OdpowiedzUsuń