Obserwatorzy

środa, 21 grudnia 2011

Blush - Terra cotta.od Lumiere Cosmetics





nazwa : Blush - Terra cotta


kolor/odcień : Terra cotta


opinia : Nakładanie różu nie jest moją mocna stroną, więc trudno było mi nabrać odpowiednią ilość kosmetyku na pędzelek, by nie wyglądać jak osoba po silnym oparzeniu słonecznym. Niemniej jednak róż jest uroczy, długo utrzymuje się na skórze i nie traci na intensywności. Polecałabym go dziewczynom o ciemniejszej karnacji by nie osiągnąć przerysowanego efektu

10 komentarzy:

  1. ` Ja raczej nie używam różu, więc nie mam zbytnio nic do powiedzenia :p Jednakże musze przyznać, że prezentuje się bardzo korzystnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używam różu,ale ten fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię takich kolorów, ale nawet ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie za bardzo lubię nakładać różna policzki ;D fajny kolorek ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dlatego wolę róż w kamieniu, bo w tych w proszku ciężko mi znaleźć złoty środek ;< ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę Ci powiedzieć że nic a nic z nimi nie robię są całkiem naturalne.;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo rzadko używam różu, ale ten wygląda świetnie ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten roz i chwale sobie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Serdecznie zapraszam Cię na mój blog o modzie, kosmetykach i wiele więcej! ;
    Masz cudowny blog, bardzo ciekawy! Napewno będę wpadać częściej!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń