Obserwatorzy

poniedziałek, 12 grudnia 2011

Eye pigment Ditto 08 Cień do powiek



nazwa : Eye pigment Ditto


kolor/odcień : 08


opinia : Na zdjęciu cień może wydawać się całkowicie czarny, jednak po nałożeniu na powiekę, ujawniają siję lekko zielone drobinki brokatu. Cień świetnie pasuje do zielonych, bądź brązowych oczu. Z całej serii próbek wydał mi się najbardziej interesujący. Bardzo długo utrzymuje się na powiekach i nie traci na intensywności. Jedynym, jego minusem jest to, że jest ciężki w nałożeniu (mam na myśli jego sypkość) Lepiej sprawdziłby się w klasycznym wydaniu cieni tzw. kamieniu

11 komentarzy:

  1. widać że jego kolor jest dosyć intensywny no i + zielone drobinki rewelka! Jednak cienie w pyłku mają to do siebie, że ciężko je nałożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam włąśnie taki sam kolor, albo bardzo podobny z eveline, ale nie używam cieniu do powiek i w dodatku na pewno nie takiego ciemnego i oddałam kuzynce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie KONKURS zorganizowany wraz z firma Donegal :) ZAPRASZAM!!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to za ciemny ;D
    Ale może kiedyś się odważę. Na pewno, ale to kiedyś....

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny ;D
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny odcień, ale zgadzam się co do 'trudności' w nakładaniu, z tego względu nie lubię właśnie sypkich cieni. Pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, tylko do mnie by nie pasował..;D

    i jeszcze sypki... nie dla mnie. ale fajny jest;D


    xoxo.
    Gossip Girl . ! ♥

    OdpowiedzUsuń