Obserwatorzy

piątek, 23 grudnia 2011

MemoBook + życzenia świąteczne

 Wczoraj poszłam na pocztę po pewną paczuszkę ...
 W środku były dwa prześliczne zeszyty od MemoBook
 srebrny we Wzburzone kropki
i biały w Aktywne kropki


Są oryginalne, nie jest to format A4, ale też nie A5
Coś na pograniczu :D





 







największą ich zaletą są oryginalne kropki zamiast kratek na kartkach zeszytu ! :)
(kliknijcie na obrazek - w powiększeniu kropki będą widoczne ;)


MemoBook - nowy wymiar zeszytu. Nowy format, niepowtarzalne wnętrze, wyjątkowa okładka – wielka premiera na polskim rynku!

Jakbyście chciały zakupić takie cudeńka, to mam dla Was promocję : przy zakupie 2 zeszytów na stronie WWW.memo-book.pl , trzeci-prototyp MemoBooka otrzymacie całkowicie za darmo, wystarczy w zamówieniu wpisać "Katia Blog"


-----------------------------------------------------------------------------------------
A tak przy okazji - ponieważ najprawdopodobniej jest to ostatni post przed świętami, chciałabym tutaj złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia:  
Życzę Wam radosnych świąt pełnych ciepła. By w chwilach refleksji choć na chwilę zatrzymać się i spostrzec to, czego nie widać w ciągłym biegu - proste radości :)





32 komentarze:

  1. Zeszyty wyglądają świetnie ;D
    Zapraszam do mnie na nowego posta ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie współpracuję z nimi, chciałabym :) Więcej informacji masz na deezee.pl :) poszukaj sobie :)
    Śliczne zeszyty :)
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne zeszyty! ;) Kupiłaś czy otrzymalaś w ramach współpracy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również życzę wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zeszyt :)
    obserwujemy ? ^^
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajne :DD wesołych świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  7. super :))
    śliczny blog, obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne są tek zeszyty
    wzajemnie wesołych świąt
    Ps. Obserwuję, przepraszam że tak późno ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zeszyty i tobie też życzę WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO SPEŁNIENIA MARZEŃ Z OKAZJI ŚWIĄT .!!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ` Ojej jakie to fajne :3 Też bym taki chciała :3 Jakaś odmiana :p A tak w ogóle to ja również życzę Wsołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie chcę byc niegrzeczna ale twój post mi się bardzo nie podobał. Dlaczego? Bo nie widze w nim zadnego sensu...zeszyty jak zeszyty...ładne,nawet bardzo ładne są. Po co jednak robic o nich post? Czy zmienią coś w życiu,nauczą czegoś? I czy jest sens wydawania pieniędzy na zeszyty szkolne...hmm...moim zdaniem- nie. Komentarz to komentarz, po prostu jestem szczera:) Ogólnie fajny blog, pisz dalej:) Pozdrawiam
    LadyReyline

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym w takich zeszytach pisać nie umiała ^^
    I wzajemnie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł z tym zeszytem i kropkami zamiast kratek ;)

    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękujemy za życzenia ,a i ja życzę Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże Narodzenie wkrótce, więc życzę Ci szczerze
    Ciepłych chwil w rodzinie w Wigilijną Wieczerzę
    Wszystko w złocie, zieleni, czerwieni
    Niech Nowy Rok będzie pełen nadziei
    By spełniło się choć jedno z twoich marzeń
    Dużo szczęścia i niezapomnianych wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne te zeszyty;D

    I także życzę Wesołych Świąt z okazji świąt i Nowego Roku ; D

    xoxo.
    Gossip Girl . ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie tu :) Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również życzę Wesołych świąt i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem zaciekawiona fenomenem tych zeszytów, jednak nie wiem czy naprawdę jest tak wielka różnica pomiędzy kropkami, a kratkami. Znając mnie, miałabym problemy z zapisaniem czegoś między kropkami :D
    WESOŁYCH ŚWIĄT!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooo jakie fajne !
    Jeszcze nie widziałam takich zeszytów "w kropki" .
    Wesołych Świąt ! . `

    OdpowiedzUsuń
  21. Te zeszyty są po prostu obłędne ! :)
    Życzę Ci Wesołych Świąt, spełnienia marzeń, dużo szczęścia, miłości i przyjaźni :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajna sprawa, napisze do nich! ;)) Hmm, do DeeZee też napisałam e-mail, próbuj też ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, faktycznie mają kropki zamiast kratek. Też chcę takie! ;)

    OdpowiedzUsuń