Obserwatorzy

poniedziałek, 19 grudnia 2011

orange

dobierając bluzkę do kolczyków (a nie kolczyki do bluzki :P) postanowiłam postawić na pomarańcz, pomarańczowa bluzka do kolczyków piórek z pomarańczowym akcentem :) torebka - karmelowa chanelka. Miała być zwykła czarna na długim pasku ale okazała się wyjątkowo niefotogeniczna :P do tego legginsy imitujące spodnie - posiadają kieszenie :) balerin opisywać nie muszę - zwykłe, czarne, ojjj ostatnio cierpię na balerinowatość spowodowaną niedoborem butów :<


kolczyki - Zielony Kot
bluzka z przypinkami - house
leggo-spodnie - tbsport
baleriny - nn
chanelka - bazarek



 sklep Zielony Kot to naprawdę świetna firma. Pamiętacie jak pisałam o tym, że kolczyki przyszły zepsute ? Sklep zaproponował mi wymianę kolczyków na nowe, nieuszkodzone, pokrywając cenę przesyłki. Jestem naprawdę bardzo zadowolona ze współpracy z taką uczciwą firmą :)



chaneleczka :D



przypineczki :)




 a to zdjęcia legginsów które są "składnikiem mojej stylizacji " (jeszcze jak miały metki) które otrzymałam od firmy tbsport :)





17 komentarzy:

  1. świetne kolczyki i torebka!:o

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te kolczyki
    a bluzka ma świetny kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny outfit, kolczyki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm.;) Ciekawie wyglądasz.;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny cały komplet;D


    xoxo.
    Gossip Girl . ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj ;)

    masz bardzo fajny blog :)

    jeśli interesują cię historie młodego nastolatka - zapraszam do mnie. ;)
    nie jestem jeszcze szczególnie doświadczony w blogowaniu, ale mam nadzieję, że wybaczysz mi jakieś małe niedociągnięcia :)
    jeśli Ci się spodoba - zapraszam do obserwowania.

    Pozdrawiam ciepło ;*
    Unbroken.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne legginsy :) jestem ich fanką :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ` Łaa *.* Jakie śliczne kolczyki i torebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Super dobór stroju :) podoba mi się a najbardziej podoba mi się ta piękna pomarańczowa bluzka:) Uwielbiam pomarańczowy♥ Pozdrawiam i Wesołych Świat i super sylwestra Życzy Cytrynada1441♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy, bardzo ładne kolczyki i torebka <3

    OdpowiedzUsuń