Obserwatorzy

poniedziałek, 26 grudnia 2011

Prezent od Ewy :)

Dzisiaj się Wam pochwalę :)  11 grudnia będąc w szkolnej bibliotece i sprawdzając pocztę natrafiłam na maila od Ewy z bloga www.ewsko.blogspot.com


tytuł wiadomości brzmiał : wygrana.  po otworzeniu maila dowiedziałam się, że WYGRAŁAM ROZDANIE NA BLOGU EWY, w którym nagrodą był prześliczny naszyjnik z art republic !! tak więc szybciutko wysłałam e-maila zwrotnego z moim adresem i już za tydzień to cudeńko przyszło do mnie pocztą.
To jest przepiękny naszyjnik z piórek, które uwielbiam nosić jako ozdoby ;]

BAAARDZO DZIĘKUJĘ ZA PRZEŚLICZNY NASZYJNIK :)



a jak tam u Was święta? bardzo Was zmęczyły? ;>
bo mnie wcale, nawet pod względem obżarstwa:)

40 komentarzy:

  1. Na prawdę śliczny jest ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny : )
    uwielbiam piórka.

    OdpowiedzUsuń
  3. święta męczące.;) A naszyjnik świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. święta mogłyby nadal trwaać; )

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny ten naszyjnik , grtuluję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie nie zmęczyły święta ale się przejadłam jak zwykle :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tam się modlę żeby te kilogramy jedzenia nie poszły mi za bardzo w tyłek :D śliczny naszyjnik *_*
    zapraszam do siebie + NN :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, fajny;D

    A co do świąt, to codziennie albo gosci u mnie albo my jako goście u kogoś... i dużo jedzenia...;/

    Taka gruba będę..;(

    xoxo.
    Gossip Girl . ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny naszyjnik :D
    zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś widziałam kolczyki w podobnym stylu. Bardzo podobają mi się pióra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny ten prezent ^^
    + zapraszam do mnie, niedawno zaczełam prowadzić bloga i będe wdzieczna gdybys weszłą .: )

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ich w ogóle nie poczułam, więc nie miały jak mnie zmęczyć.
    ładny wisiorek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciesze się, że naszyjnik się podoba i trafił bo miałam małe obawy :) teraz mi nic nie pozostaje jak czekać na stylizację z naszyjnikiem :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ten naszyjnik!
    U nas notka o tym, jak łatwo zdobywać bony na zakupy! Zapraszam! : *

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli spasować go odpowiednio - będzie genialny~! :)
    świetny blog (trochę podobny do mojego hahaha)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, fantastyczny!
    Oj, święta, święta, były, minęły, będą następne... Szału nie ma, nawet się nie objadłam. : D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranej, naszyjnik jest piękny ;)


    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. aaa piórka <3! zazdroszcze wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny jest. czekam na stylizajce z nim ;)
    zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję wygranej, sama bym takim nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny blog.;) będę wpadała częściej i dodaję do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje wygranej! Ten naszyjnik jest prześliczny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny naszyjnik ;D
    Jak dla mnie święta za szybko minęły ;)
    Zapraszam do mnie na nowego posta! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny!!! maga oryginalny!!!!

    pozdrawiam serdecznie i oczywiscie zapraszam do mnie!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  25. jest świetny!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. jaki super ten naszyjnik!:*

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny naszyjnik, gratuluję wygranej :)
    ciągle mam wrażenie, że za mało zjadłam podczas świąt ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. jakieeeeee sliczne!

    http://gattme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń