Obserwatorzy

czwartek, 19 stycznia 2012

Eye pigment Champagne cień do powiek





nazwa : Eye pigment Champagne


kolor/odcień : Champagne


opinia : Kolor tego kosmetyku określiłabym jako lekko miedziany, dobrze komponuje się z oczami w każdym kolorze. Co do jego trwałości, nie mam żadnych zastrzeżeń. Moim zdaniem nadaje się zarówno do makijażu dziennego jak i wieczorowego w zależności od ilości nałożonego kosmetyku. Pomimo tego, że z początku podeszłam do niego sceptycznie, pozytywnie mnie zaskoczył

28 komentarzy:

  1. Same plusy ;D
    Taki kosmetyk jest nam potrzebny!
    <3
    Świetna recencja ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie świetny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny kolor ! :)
    Miłego dnia.

    Wera&Ewe

    OdpowiedzUsuń
  4. Miedziany idealnie pasuje do moich błękitnych oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki, nie, mam pasemka;) wiem, może wyglądają na całkowicie farbowane, jednak nie są;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to fajnie,ze jest fajny:)
    podoba mi sie kolor:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście że się dodaje ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolorek:]
    Obserwuje:)

    dowciapna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam do mnie. mozna wygrac piekny pierscionek z h&m

    http://theblackpearl2012.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuje Twojego bloga :)
    zapraszam do obserwacji mojego.

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tym produkcie ale wygląda ciekawie.
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie..Nawiązuję wspołpracę ze sklepem ..Jeżeli spodoba Ci się to kliknij w baner( NIE MUSISZ informować mnie o tym w komentarzu):*

    OdpowiedzUsuń
  12. No, no. Ładny kolorek :>
    Obserwujemy ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Juz same zdjecia zachecaja :) a recenzja potwierdzila ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog! Cień super :) Zapraszam do mnie :* :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cień fajny..
    Ja teraz poszukuję takiego czarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog :)
    chciałam się tak przy okazji spytać bo widzę, że masz reklamy na swoim blogu i może uznasz że jest to głupie pytanie ale chciałam się spytać czy to jest bezpieczne ? normalnie się na tym zarabia i czy nie trzeba niczego w razie czego dopłacać ?

    oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie
    http://wraspberryn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. BEAUTIFUL!!!! i should try it

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny blog :-)
    Obserwuję + zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny cień, kolor DRY może ciekawie wyglądac :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie się prezentuje! ;) na pewno warto go mieć;D i tak jak napisałaś pasuje wszędzie ;)bloga prowadzisz bardzo ciekawie i sympatycznie, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor bardzo ciekawy, a cena?
    spodobał mi się ;]

    OdpowiedzUsuń