Obserwatorzy

poniedziałek, 30 stycznia 2012

Kolczyki od modny design

Na początku zaproszę Was na ich stronę i fanpage na facebooku 

W sklepie modny design znajdziemy przede wszystkim kolczyki ze zdjęciami, hasłami, obrazkami wykonane metodą decoupage, oprócz tego, w asortymencie sklepu znajdują się przypinki, broszki, korale i pierścionki

a oto prezent od firmy modny design dla mnie :



 

kolczyki :
-dymki
- I'm so retro
-kasetki
- winyle
- prostokąty w panterkę

przypinki:
- w kolorową panterkę
- niebieska w płatki śniegu
- szminka
- arctic monkeys
- kolorowe w pasy

moimi ulubieńcami są kolczyki-kasetki . Są świetne :D

40 komentarzy:

  1. Boskie ! :)
    Zapraszam do mnie :)
    Odwdzięczyłabyś się za obserwowanie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się z kasetką i z tą panią ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne kolczyki. Zawsze podobala mi sie at technika.

    Pozdrawiam

    Xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są, niektóre przyznam, bardzo pomysłowe;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale genialne rzeczy! o kurde!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kasety są szczególnie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, ja już obserwuję, teraz twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasety są świetne:)

    Obserwuję i liczę na rewanż:)

    pozdrawiam

    malwkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektóre kolczyki są genialne ; D
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne ; ) dzięki za kom . u mnie . No tak możemy obserwować , to ja juz obserwuje , czekam na Cb 3♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ile kolczyków!!

    Z chęcią obserwujemy i pozdrawiamy!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ;)
    Dziękuję za odwiedziny, z przyjemnością obserwuję ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolczyki!!
    Ja już obserwuję, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie! :* Obserwujemy?
    http://muffineczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie się podobają winyle;)
    obserwuję i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. szczęściara z Ciebie :P
    pewnie, że obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. najlepsze kasetki ;). Dodałam do obserwujących ;).

    http://everything-looks-different.blogspot.com/ zapraszam do nas.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jasne. Chętnie poobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te błyskotki. Dodaje Cie do obserwowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jasne, ja już obserwuję ;)
    fajne kolczyki;p

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne kolczyki. (;
    oczywiście, że obserwujemy. ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog! pewnie, obserwujmy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne prezenty! zazdroszczę:D

    pozdrawiam! :*

    ps. bardzo fajny blog, będę wpadać częściej! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny prezent :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również dziękuję :*
    Fajny prezencik dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze, świetne masz te winyle <33

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne te kolczyki/przypinki, mega są, muszę się zapoznać z tą firmą. ♥

    akane-atelier.blogspot.com
    obserwujemy? (:

    OdpowiedzUsuń