Obserwatorzy

poniedziałek, 16 stycznia 2012

Nessi - kultowe juniorki

Juniorki to buty z zamszu i skóry. Są wygodne, dzięki czemu świetnie sprawdzają się m.in. na wycieczkach :)

Te pokazane na zdjęciach pochodzą z firmy Nessi. Są dostępne w wielu kolorach, tak więc każdy może znaleźć jakieś dla siebie :)


oto moja propozycja noszenia juniorków nessi : minimalizm i wygoda na codzień :)
Bluzka – sklepavanti
Spodnie – dorothy perkins
Juniorki - Nessi


oto inne rodzaje juniorek zaprezentowane przez Nessi

15 komentarzy:

  1. Świetne buty. Chyba sobie takie kupie. Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba top i kolorek rurek ;*
    Zapraszam na blog do siebie i przyjaciółki Galaxy ( nie pożałujesz w nowej notce własnoreczny projekt sukienki :D<3)
    http://dont--stop--believin.blogspot.com/
    obserwujemy ? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe buty, ale chyba nie ubrałabym takich ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rurki cudowne :) A zwłaszcza ich kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba kolor spodni;)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się te spodnie :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe buty, ale chyba nie w moim stylu;d

    OdpowiedzUsuń
  8. butyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy<3
    nowy post, zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się buty z ostatniego zdjęcia - drugie od góry.:)
    + Spodnie są super :))

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna stylizacja.
    ja zapraszam do polubienia Nessi na fb ;)
    http://www.facebook.com/pages/Nessi/154053051297806

    OdpowiedzUsuń
  11. średnio mi się podobają, ale w jakiejś fajnej stylizacji mogą wyglądać nieźle ; )

    OdpowiedzUsuń