Obserwatorzy

poniedziałek, 9 stycznia 2012

Nowe nabytki

Na początek pokażę zawartość przesyłki od firmy KupButy . Urocze kopytka w kolorze khaki, idealnie pasują na moją stopę, są świetnie wykonane - czego chcieć więcej? :]
 


Firma KupButy ma w swoim asortymencie wiele rodzajów obuwia, po naprawdę niskich cenach, zapaszam do wejścia na ich stronę :)




Kolejnym prezentem był upominek od firmy sevenays, dwie pary kolczyków, zawieszka do telefonu, gumka do włosów ze śliczną niebieską kokardką, pierścionek i zawieszka - przezroczysty koralik. Cała ta biżuteria została wykonana własnoręcznie :)




razem z przesyłką od sevenays, w skrzynce pocztowej leżała przesyłka od firmy Carmex, w środku była pomadka ochronna CARMEX MOISTURE PLUS



28 komentarzy:

  1. ta biżuteria, dodatki są urocze;d

    OdpowiedzUsuń
  2. buty fajne :) zapraszam do mnie :*
    painted-sheet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne te "kopytka" :) A ile cm ma koturna? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko świetne;D

    xoxo.
    Gossip Girl . ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem cieawa tego Carmexu :) śiwetne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne buty i z tego co widać zapewne wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty śliczne, oryginalne, piękne.. dla mnie po prostu genialne!!:D
    zakochałam się poraz drugi x)

    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piękne te buty, oddaj mi je <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Heeej ;] zapraszam do mnie na zestawienie muzyczne ^,^

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne buciki :)
    ok:) już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń