Obserwatorzy

piątek, 24 lutego 2012

Balsam do ciała joanna - recenzja







od producenta : Przeznaczony do skóry normalnej, z tendencją do przesuszania się
Skorzystaj z wieloletnich doświadczeń i mądrości pokoleń – poznaj sprawdzoną recepturę na skuteczną pielęgnację ciała. Balsam zawiera składniki aktywne, silnie pielęgnujące:
Ekstrakt z jaśminu – stanowiący źródło dobroczynnego olejku jaśminowego o działaniu łagodzącym i przeciwzapalnym
Masło Shea – cenne źródło kwasów tłuszczowych wspomagających proces regeneracji naskórka.  Obecność witaminy E i F sprzyja ochronie przed podrażnieniami i przywróceniu skórze naturalnego poziomu nawilżenia
Mocznik - odpowiada za nawodnienie warstwy rogowej skóry, ułatwia wnikanie składników aktywnych w jej głębsze warstwy
Nawilżający Balsam do ciała przeznaczony jest do codziennego stosowania. Dzięki wyjątkowo dopracowanej recepturze, kosmetyk doskonale rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania, a użyte składniki aktywne wpływają na poprawę kondycji i wyglądu Twojej skóry.
W rezultacie jego stosowania uzyskasz:
Doskonałe i długotrwałe nawilżenie
Właściwą pielęgnację całego ciała
Jedwabistość i elastyczność skóry

moja opinia : świetny !
nie będę tu wypisywać podziału na plusy i minusy, bo minusów nie zauważyłam, jest to fajny balsam, chyba najlepszy, jakiego dotąd używałam. Zapach delikatny, nie drażni, konsystencja w porządku, szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustej warstwy. Jest wydajny, nie powoduje podrażnień gdy posmaruje się nim skórę po depilacji, jest bardzo tani, ok. 8 zł   skóra po nim jest gładka i nawilżona

Zdecydowanie polecam :)



-----------------------------------------------------------------------------------------------

75 komentarzy:

  1. wow, nawet nie wiedziałam, że taki balsam istnieje! dzięki :) muszę wypróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. z apteczki babuni używam szamponu i odżywki i są bardzo dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie się nie skuszę, mam jeszcze dwa do wykorzystania :) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam swój ulubiony balsam ( możesz poszukać w notkach u mnie )
    I jakoś nie zamierzam go zmienić bo jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, możemy obserwować :) ja już to zrobiłam :)
    balsam uwielbiam z firmy soraya, ale z joanny mam peeling i bardzo go sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może wypróbuję:) za taką cenę to wiesz;) Wciąż szukam idealnego dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mój się skończy to sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Joanna ma bardzo dobre i nie drogie produkty tak więc od razu pomyślałam, że na pewno Twoja opinia będzie pozytywna!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się choć ja niestety nie mam swoich ulubionych kosmetyków zawsze raczej sugeruje się ceną, muszę to zmienić i znaleźć coś tylko dla siebie :)

      Usuń
  9. świetny blog , doskonała recenzja ; )
    jasne, że obserwujemy ; )
    ja juz obserwuję liczę na to samo ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie ze opisalas ten balsam bo raz juz sie nad nim zastanawialam ;)) ii fajnie ze jest swietny wiec co mi szkodzi ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie, że obserwujemy :)
    A ten balsam właśnie stoi na mojej wannie :) Choć szczerze wolę miód i mleko z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też muszę wypróbować, tylko 8zł - opłaca się

    OdpowiedzUsuń
  13. być może faktycznie klasyczny jest lepszy, nie wiem, nie próbowałam innych :)

    chętnie dodam i czekam na Ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog . ; )
    będę tu zaglądać.:D
    oczywiście ,że obserwujemy . :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy blog :)
    oczywiście możemy obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobra recenzja. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skoro tylko 8zł. to chyba się skuszę :D

    jasne :) już dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Okej tylko liczę na odwzajemnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam o takim balsamie. Ja teraz testuję z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie słyszałam o takim kosmetyku - szkoda z nie napisałaś więcej od siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziekuje ;)
    Pewnie,dodajemy ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog , obserwuję i liczę na to samo ;p ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słyszę o tym balsamie :) może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już obserwuje , teraz Ty ; - )

    OdpowiedzUsuń
  25. nigdy nie widziałam go w żadnej drogerii :) ale może wypróbuję :)

    pewnie. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hy! Following you now! Waiting for you on my blog! Kiss
    Ioana


    http://www.fashionspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  27. chyba się na niego skusze bo kończą mi się zapasy ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmm kusisz, kusisz :) cena i działanie bardzo satysfakcjonujace z tego, co piszesz ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli masz chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo dobra recenzja. Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Thank you so much!
    And of course we can dear! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję, że teraz już się wyświetlam; >

    OdpowiedzUsuń
  32. Joanna ogólnie czasami ma fajne produkty. :) A balsam może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wgl. z Joanny fajne rzeczy są .
    _______________________________

    Obserwuję i Zapraszam do mnie!
    http://elenas-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. jeszcze nie miałam okazji z niego korzystac, ale przez tą atrakcyjną cenę, chyba się skuszę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. musze wypróbować , ja zazwyczaj z Nivea , ale może ten też bd niezły ; D
    zapraszam do nas ( Ferr i Sophia ) : *

    OdpowiedzUsuń
  36. Często stosuję kosmetyki z Joanny, chodź kosmetyczka mi ich nie poleciła.
    tego balsamu jeszcze nie stosowałam, ale gdy się natknę na niego w jakiejś drogerii to się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam przyjemności stosować tego balsamu, ale jeśli polecasz to może się na niego skuszę. Moim faworytem w balsamowym światku jest zdecydowanie bajecznie pachnący balsam z serii Chanel Allure używam go od wielu lat i jeszcze nigdy mnie zawiódł :)

    Obesrwuję :)

    K>

    ____________________________

    wdwaognie-onaion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. jasne, że obserwujemy!
    świetny blog ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. oczywiscie obserwuję :) I bardzo milo u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. pewnie, że obserwujemy .;) ja już dodałam .;)
    a tak poza tym fajnego masz bloga .;)

    OdpowiedzUsuń
  41. mam nadzieje, że nie za dużym bo nie chcę aby pół polski w takich chodziło ...

    OdpowiedzUsuń
  42. yes, obserwujemy, ja już dodałam ;-)))
    Dobre notki piszesz, pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  43. Hi gorgeous!
    so glad I found your cute, amazing, well structured and interesting blog while peeking at others' blogs! I really identify myself with it - I love beautiful things!I'd like to invite you to follow each other if it pleases you!
    wish you lots of success
    kisses
    http://cottoncandy-peaches.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. super recenzja! :)
    masz bardzo fajnego bloga :)
    Pozdrawiam i obserwuję :) i mam nadzieję, że również będę na Twojej liście obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię firme Joanna, A cena zachęcająca:) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  46. jeszcze nigdzie nie spotkalam tego balsamu, ale wyglada ciekawie :>

    jasne ze obserwujemy :) i zapraszam do obserwacji mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajny blog, na pewno będę często tu wpadała ;) Zapraszam do mnie - LoseYourselfBaby.blogspot.com :) ps. Dodałam Twojego bloga do obserwowanych liczę na to samo z Twojej strony ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny blog ! :) bede tu zagladac :)
    a tym czasem zapraszam do mnie:
    http://paulessa-style.blogspot.com
    pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. jasne , ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Moja mama go używa, mówi że ciekawy, może też spróbuję ! ;d
    Obserwuję ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  51. chyba sie skusze na ten balsam :)
    obserwujemy ! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. jest napisane że już cię obserwuję...

    OdpowiedzUsuń
  53. Chyba wypróbuję ;) jestem totalną maniaczką balsamów do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Chyba się skuszę na kupno tego balsamu :) Zapraszam do siebie ;) Pozdrawiam :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  55. w takim razie i ja się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  56. super!
    zachęcam do odwiedzenia mojego bloga i do obserwowania!:*

    OdpowiedzUsuń
  57. Is this available in the US?! I love Jasmine!

    Thanks for stopping by and showing love! I am now following so feel free to follow back :)

    xx
    Krissie

    http://thecriminallyexpensive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. za uggi dałam 30-40 zł : ) nie więcej

    OdpowiedzUsuń