Obserwatorzy

piątek, 17 lutego 2012

Carmex- moisture plus recenzja



nazwa : CARMEX MOISTURE PLUS  
typ : pomadka ochronna
firma : Carmex
kolor : bezbarwny
od producenta : Ultranawilżający balsam do ust z filtrem SPF 15 i efektem satynowego połysku.

moja opinia : średni...
plusy : nawilża, ładnie się rozsmarowuje, wielkość opakowania spoko, mieści się w kieszeni, smak- lekko słodkawy, czuć miętę
minusy : zapach mnie drażni, określiłabym go jakoś tako coś zahaczające o biszkoptowy. opakowanie też mi się średnio podoba, na początku miałam problemy z wkręceniem sztyftu do środka, ponieważ tak jak pokazałam na zdjęciu, opakowanie jest asymetryczne, sztyft się trochę zniekształcił i "przekręcił"

Tak więc jeśli chodzi o jego działanie (nawilżanie konsystencja na ustach) to polecam, ale jeśli chodzi o zapach i jego defekty związane z opakowaniem, to proponuję kupić klasyczny.

50 komentarzy:

  1. też kiedyś go używałam . i również drażnił mnie ten zapach ; c

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przemawia do mnie ta pomadka :/

    OdpowiedzUsuń
  3. po ilu dniach dostałaś produkt?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mnie nie zachęca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam w żelu i jestem bardzoo zadowolona.;*

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze go nie używałam .wolę pomadki z nivea :)
    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie zastanawiałam się, czy wybrać carmexa czy tisane, ale ostatecznie wybrałam to drugie - poza dziwnym zapachem i faktem, że nabiera się palcem, dla mnie wad brak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest go bardzo malutko - 2 g :((

    OdpowiedzUsuń
  9. ja napisałam do nich emaila niecały tydzień temu a dzisiaj juz dostalam produkt który wczoraj wysłali ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet fajny produkt ! :)
    Jasne ! obserwuje :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za komentarz:)

    ja do tej pory miałam w słoiczku, w tubce i klasyczną pomadkę carmexa w różnych smakach, tego jeszcze nie próbowałam. uwielbiam ich sztyfty wiśnię i truskawkę, są wręcz przepyszne :)

    obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń
  12. jasne możemy się obserwować;) ja już obserwuje;) hmm poza jakością moim zdaniem ważne jest też opakowanie i zapach:) powinno nas to zachęcać do używania niż tylko dobrze chronić:)

    www.my-blue-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie, możemy obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję i liczę na rewanż . ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. pewnie, że obserwuuje (liczę na rewanż) :DD

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog ( :
    Zapraszam i obserwuję : 3

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam nigdy ;|
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dzięk za komentarz ;) podoba mi się u Ciebie :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo osób ją reklamuje :P
    Musze i ja zakupić ;d

    Zapraszam na konkurs :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmm. no wygląda dobrze.
    Ja tam zawsze używam Nivea i jestem zadowolona :)
    Pozdrawiam! Przejrzałam bloga, jest ciekawy i podoba mi się .
    Więc tak - obserwujemy się :)
    Dodaję, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za komentarz:) Jasne, że możemy się obserwować ja cie już dodaje:)

    OdpowiedzUsuń
  22. No jak biszkoptowy to faktycznie średni ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. pozdrawiam ;** jestem w obserwujących ; D zapraszam częścieej ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie poobserwuje i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakoś przeżyjemy ten tydzień ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam takiego w pudełeczku :)I go lubię. Jak go kupiłam to wszystkie moje przyjaciółki się nim zachwyciły bo czuć taki 'chłodek' na ustach-polecam :p

    OdpowiedzUsuń
  27. muszę się w nią zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki za wizytę u mnie :) Oczywiście chętnie dodam Cię do obserwowanych.

    Zapraszam ponownie, udało mi się uszyć kołnierzyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wszyscy mówią o tym carmexie a ja jeszcze nie miałam z nim do "czynienia", teraz mam coś na jego kształt- mentolowo waniliowy -ale inna firma jak skoncye kupie w koncu carmexa, : )

    ps. dodałam do obserwowanych : )

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za komentarz. Możemy obserwować. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny blog :) Obserwuję =]]
    Miło by mi było gdybyś też mój blog zaobserwowała i gdybyś dodała komentarzyk =]
    Pozdro^^

    OdpowiedzUsuń
  32. dzięki za komentarz! ;*

    + obserwuję ;)

    urherts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. dzięki za obserwację (?)! ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. wydaje sie ok:)

    xoxo,
    http://myblondhair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. wydaje się w porządku :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. hmm..Nie miałam jeszcze do czynienia z tą firmą i chyba musze to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja osobiście zawsze stawiam na klasyk - Nivea ;).

    OdpowiedzUsuń
  38. A ja wolę wazelinę do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pewnie ja już obserwuję czekam na ciebie .!

    OdpowiedzUsuń
  40. Wolę carmexa w normalnej formiee :D ten do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wolę normalnego :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jutro nowy post :*

    OdpowiedzUsuń