Obserwatorzy

piątek, 3 lutego 2012

Foliklo - ekologiczne torby z recyklingu

 Uwierzyłybyście, że ta torba jest zrobiona ze starego baneru reklamowego i plandeki samochodowej ??


takie fajne rzeczy są do kupienia na stronie http://www.foliklo.com  oprócz takich toreb jak moja, możecie znaleźć tam inne rodzaje i kroje toreb a także saszetki i portfele oczywiście wszystko z odpadów produkcyjnych :)


moja torba pochodzi z kolekcji zatytułowanej "Kasia"... huehuehue :) a oto jej opis na stronie :
Torba charakteryzuje się dużą pojemnością - jest w stanie pomieścić przedmioty formatu A4, dokumenty, laptopa z ekranem 13-calowym oraz codziennie używane mniejsze przedmioty. Torba może być również używana jako sportowa.
Zewnętrzna część torby została wykonana ze starego baneru reklamowego i plandeki samochodowej (odpad produkcyjny). Z przodu przewidziano dużą kieszeń na podręczne przedmioty.
Obszerna komora wewnętrzna jest otwierana za pomocą zamka błyskawicznego. Dwa wodziki zapewniają łatwy dostęp zarówno dla osób prawo-, jak i leworęcznych. Środek obfituje w kieszonki - jest ich aż pięć - cztery na różne drobiazgi mniejsze lub większe oraz jedna kieszeń zamykana na zamek błyskawiczny. Wnętrze wykonane jest z nieprzemakalnego materiału podszewkowego - kordury lub materiału z second hand'u.
Pas nośny oraz rączki wykonane zostały z samochodowego pasa bezpieczeństwa w kolorze czarnym. Pas jest regulowany. Dzięki zastosowaniu karabińczyków możliwe jest odpięcie pasa nośnego i noszenie torby tylko w ręku.

Pas nośny jest z pasa bezpieczeństwa samochodowego z
jednego z najnowszych modeli PORSCHE!!!. Autentyczna limitowana sportowa
seria. Dowodzą tego dość słabo widoczne nadrukowane cyferki na jednym z
pasków. Aby potwierdzić autentyczność tych pasów możecie udać się do
salonu Porche :)
oprócz tego, przywieszki na suwakach zamków są elementy wykonane z dętki rowerowej :)

a teraz zdjęcia : 



















Jak Wam się podoba pomysł z wytwarzaniem takich toreb ?

85 komentarzy:

  1. Jak dla mnie super! Pomysł rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super torba;))

    no pewnie;) już dodaje;) i licze na rewanz;*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta torba :) i wogole swietny ten pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna;) Nie wiedziałam że ktoś zajmuje się takim czymś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, nie wpadlabym na to z czego zrobiono tą torebkę!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. na stronie http://www.foliklo.com :)

      Usuń
  7. Świetny pomysł! Jestem zdecydowanie na tak. :)
    Obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko teraz ekologiczne a torba bardzo ładne.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, w życiu bym nie powiedziała :)
    Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. creative blog :) I like the header! Lovely blog :) I would love to see much of your post! I hope we could follow each other.

    Let me know once you followed me in google friend connect and I will follow right back.

    -xoxo-
    senyoritalakwachera.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny bajer, kurczę. chyba kiedyś coś takiego widziałam, może nawet to była ta sama strona o,o

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie! http://karo-just-me.blogspot.com/2012/02/konkurs-walentynkowy-clover.html

    OdpowiedzUsuń
  13. jasne możemy się dodać:)
    A torebka fajna

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem, to intrygujący i bardzo fajny pomysł. Sama chciałabym robić takie torebki. Super blog. Jeśli znajdziesz chwilkę, wpadnij do mnie...


    www.oczami-poetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oryginalna ta torba inne niż te wszystkie pospolite ale z czym ją tu nosić to nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. your awesome! followed right back - I am excited for your next post!

    ANYONE ELSE WANT A FOLLOWER? We can follow each other and create a huge circle. Let me know once you followed me in google friend connect and I will follow right back.

    -xoxo-
    senyoritalakwachera.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że to fajny pomysł z tymi torbami :D
    Jasne, że obserwujemy! Teraz Twoje kolej ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się ten pomysł, wiecej takich ekologicznych! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. niezła :)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny pomysł, ale szkoda, że są takie drogie

    OdpowiedzUsuń
  21. kurcze, nie dość, że ekologiczne, to jeszcze ładne:) jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł.

    Oczywiście, że obserwujemy :)
    Już się dodałam.

    http://rousseroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna i oryginalna, a do tego zrobiona ze "śmieci". Jak dla mnie duży plus, dbam o środowisko, i fajnie że firmy też to robią :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł.
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Też z nimi współpracuję ;) Torba jest boska :D Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. wow super!! extra pomysł.
    Oczywiscie - obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny pomysł :) ładne i przyjazne ze środowiskiem - mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna jest ta torba. ; )

    zapraszam do mnie i również proszę o komentarze.!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super idea:) Fajnie, że są takie torby!

    OdpowiedzUsuń
  30. ja pochwalam taką kreatywność. Ktoś z niczego, z czegoś na pierwszy rzut oka bezużytecznego potrafi zrobić coś, co nie dość, że jest użyteczne, to jeszcze dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Na prawdę super :D
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialna ta torba:) Obserwuje zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. noo, niezle bylam zla, ze wyrzucilam te pieniadze kompletnie w bloto ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. podobną widziałam w new yorker :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialna ta torba...w życiu nie skapłabym się, że pochodzi z recyklingu...bardzo fajny pomysł ;) Ciekawie tu, oczywiście że obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Niesamowita torba, w moim guście ^^ Może i ja sobie taką sprawię :)
    + jasne że obserwujemy ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. pomysł jest świetny! i torba rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  38. Absolutnie świetne torby :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. + jasne, że obserwujemy.! ja już obserwuję. ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. świeeetny pomysł. torba boska! dziękuję za obserwowanie, ja oczywiście też obserwuję. nie ma innego wyjścia, bo masz boski blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jej fajne torby chyba se jedną kupię. Zapraszam do mnie http://strawberryi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna torba !
    Zapraszam do mnie http://pomaranczowylook.blogspot.com/
    i do udziału w konkursie http://pomaranczowylook.blogspot.com/2012/01/konkurs.html
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  43. Torba ciekawa, dla mnie idealna do szkoły - w końcu mieściłaby wszystkie książki.
    + obswerwuję.

    OdpowiedzUsuń
  44. Nigdy nie uwierzyłabym, że to jest z plandeki samochodowej zrobione :O

    Dziękuje za komentarz u mnie i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja już obserwuje twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. chyba tak zrobię ;)
    dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. O kurcze świetna ! ; D
    Zapraszam ; D

    OdpowiedzUsuń
  48. dziękuję za komentarz :)

    www.alittleinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. super masz blog i fajny styl, obserwuje, obserwujemy :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeśli chcesz, to nie ma problemu :D
    Ciekawa ta torba....

    OdpowiedzUsuń
  51. cute!


    love the blog girl, so happy to have stumbled upon it. :)

    love, rach.
    www.so--hi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapraszam na konkurs!
    Do wygrania 2 perfumy i zegarek jelly.
    http://obojetnieco.blogspot.com/2012/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  53. fajna jest ;) i do tego przyjazna dla środowiska - bomba! ;D

    OdpowiedzUsuń
  54. fajne :)
    obserwuje i zapraszam do mnie;
    http://kinia-colorfulworld.blogspot.com/
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny blog i fajna torba!!!!!:)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajnaa notka, obserwuję <3 odwdzięczysz się ; ) ?

    OdpowiedzUsuń
  57. Wow, nie wiedziałam, że takie torby powstają ;))
    Zapraszam do mnie w wolnym czasie! <3

    OdpowiedzUsuń
  58. hey lovely blog u have here,come check out my blog,follow if you like it and i will follow back,cheers

    http://sazistopsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ktoś miał niezły pomysł , niedość że torba jest zajebista to jeszcze pomoc środowisku :D

    OdpowiedzUsuń
  60. A obserwujemy ;D

    Torba jest świetna, pomysł bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapraszam! U mnie konkurs organizowany wraz z dash44.pl :)

    http://i-run-in-crowds.blogspot.com/2012/02/konkurd-dash44.html

    OdpowiedzUsuń