Obserwatorzy

wtorek, 21 lutego 2012

I like jeans

Lubię jeansy, chodzę w nich bardzo często bo są uniwersalne i pasują do każdego koloru. Zastanawiając się nad dobraniem "góry" do spodni, wybrałam jeansową kamizelkę, czerwono białą bokserkę i bandanę.
Co do butów - widać je na drugim zdjęciu, założyłam kopytka :)

A wy ? lubicie chodzić w jeansach tak jak ja ? :)

Kamizelka – sh
Spodnie – vertus
Bokserka- no name
Bandana – no name
Kopytka (widoczne na drugim zdjęciu) - kupbuty







tu lepiej widać spodnie :)
a to kopytka :)


50 komentarzy:

  1. dżinsy, taka kamizelka i paski kojarzą mi się z morzem. mmm lato!:D Świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kamizelka:D Buty też śliczne;D miałaś racje bardzo podobne do moich;D ja bym nawet powiedziała, że niemal identyko

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jeansy!!! najczęściej nosze rurki bo najlepiej się czuję w tym fasonie :)
    buty masz piękne!!

    może przy okazji napiszę, że jestem tu nowa-zaczynam przygodę z blogiem i bardzo mnie zainteresowal Twój :)
    napewno będę tu stałą bywalczynią

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak , tez bardzo lubie jeansy!! :)
    świetną masz kamizelkę <3

    pozdrawiam i zaprasszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się strasznie te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam jeansy :) Świetne buty ! :D
    Zapraszam na mojego bloga w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam połączenia jeansów i kamizelek lub kurtek w podobnym odcieniu ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wygladasz;) fajny blog, moze obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw:)
    malwkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię jeansy, ale lepiej czuję się w czarnych rurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi się bardzo podoba koszulowa "kamizelka", : ) muszę w taką zainwestować na wiosnę/ lato : )

    OdpowiedzUsuń
  12. oczywiście że lubię :D

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj nie, ja kocham legginsy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ślicznie wyglądasz ! ;) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja noszę jeansy, ale nie dlatego, że je uwielbiam, tylko dlatego, że trudno znaleźc coś innego do noszenia "na nogach" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi sie to podoba ;)) ! super wygladasz i buciki sa tez fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam jeansy! i masz śliczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie dobrana kamizelka z butami ^^

    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam jeansy ;d boskie buuuuty ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham jeansy :)
    A buciki wspaniałe !
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie lubię chodzić w ogóle w spodniach ale to inna bajka:) Look jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudownie! :) ja osobiście nie lubie mieszać identycznych kolorów jeansowych katan ze spodniami, chyba, że są takie same :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też uwielbiam spodnie jeansowe ;d śliczne buty ♥
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Do niedawna jeany to był mój wróg number one spośród ubrań :) A teraz sama nie wiem ale przekonałam się do tego typu spodni bo ile można w leginsach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie spodnie są bardzo uniwersalne i wygodne, ale zdecydowanie bardziej kobieco jest w spódniczkach i sukieneczkach.. Ostatnimi czasy często noszę spodnie (stawiam na wygode obecnie), może nawet za często.

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny outfit! ;)
    też lubię jeansy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. kopytka świetne ! no cóż, lubię jeans, ale w tregginsach. Bardziej wygodne dla mnie są jednak legginsy. Obserwuję ;> wbijaj do mni ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wygląda ta kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. buty mi się najbardziej podobają < 3 kocham po prostu :)


    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. przyjemne buciki.możemy się obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne buty!
    jasne, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  32. such nice wedges! love'em

    xxx
    Daria, the Fashionsurfer

    OdpowiedzUsuń
  33. Beautiful look!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń