Obserwatorzy

środa, 29 lutego 2012

Mirror

Czerwony z niebieskim - czemu nie ? no jeszcze czarny bajerancki (fotki pod outfitem) zegarek od PHUCZYNSZ, czerwona bransoletka clover i wisior i cudne srebrne kolczyki od polcaratdesign


Koszula – h&m
Tunika – no name
Legginsy – Tbsport
Baleriny – no name
Bransoletka – clover
Zegarek – PHUCZYNSZ
Wisior – wholesale dress
Kolczyki (widoczne na pojedyńczych zdjęciach poniżej) - polcaratdesign



do zrobienia fotki kolczyka na uchu, rozpuściłam włosy :]

 


Bajer zegarka polega na tym, że jego tarcza jest lusterkiem :) po naciśnięciu guzika pojawia się godzina, data i sekundnik. Fajne rozwiązanie bo dzięki niemu można np. sprawdzić czy nie rozmazał nam się makijaż :)

zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia :)

44 komentarze:

  1. uwielbiam takie połączenia kolorów!:))

    sliczny zegarek i bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne dodatki, bardzo podoba mi się kolorystyka ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaadne! bardzo fajny masz zegarek. zapraszam do siebie. ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta czerwona bransoletka :) i zegarek też ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodadki są przesliczne nie wspomiając o zegarki idealny pomysl i rozwiązanie :D az sama taki chcicla bym posiadać :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tym połączeniem ;) Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. dodatki : bransoletka i wisiorek cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula i biżuteria są po prostu zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w ubraniach widać że już wiosna przyszła :)
    a skąd bransoletka ?

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna braznoletka i piekny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny strój, chociaż widziałabym bardziej zwykłe dżinsowe rurki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ! Koszula jest cudna !
    Mam taki sam zegarek tyle że różowy ale jakoś go nie noszę bo mi niewygodnie bo trzeba jak narazie nosić kurtkę zimową czy też płaszcz ale miejmy nadzieję , ze wraz z nadejściem wiosny i lżejszych rzeczy będę go nosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne połączenie kolorów:) i piękne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw i bardzo fajne kolczyki (:
    Zapraszam na nowego posta <3

    OdpowiedzUsuń
  15. super ;) a ta bransolestka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  16. kolorowo, w sam raz na nadchodzącą wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jedzie do mnie już ta sama bransoletka;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow ! ale cudowne dodatki , też takie chcę!!! <33

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne połączenie:)
    Świetny kolorek tuniki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podobaja mi sie dodatki

    OdpowiedzUsuń
  21. faktycznie mega bajerancki zegarek :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się zawieszka imitująca pocztówkę :)
    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna koszula,obserwuje i liczę na to samo;
    http://kinia-colorfulworld.blogspot.com/
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bransoletka jest po prostu MEGA! Najmodniejszy trend, byłam w sklepie i nie wiem na co się zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześwietny zegarek <3
    thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń