Obserwatorzy

wtorek, 14 lutego 2012

Morska

Outfit prosty i wygodny - takie najbardziej lubię.
W jego skład wchodzi pierścionek, który od dawna był na mojej liście Must Have. Jest to pierścionek- krzyż na dwa palce, który pochodzi ze sklepu działającego na allegro :  BOUTI_QUE
pierścionek jest na prawdę świetny, taki jaki chciałam *_* 

Koszula, baleriny – no name
Legginsy – Tbsport
Pasek – bazarek
Pierścionek – BOUTI_QUE


przepraszam za zagniecenia na bluzce :]


 Pierścionek :




Ps. Czy według Was lepiej nosić tą koszulę z paskiem czy bez paska?


--------------------------------
pamiętajcie o konkursie : http://katia-blog-katia.blogspot.com/2012/02/konkurs-walentynkowy.html

31 komentarzy:

  1. świetny pierscionek;) wg mnie koszula w 2 postciach prezentuje sie fajnie, ale ja bym ja nosila bez paska bo lubie troche luzu, to tego komin, bizuteria i zestaw gotowy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor koszuli, boska! ;) ja teraz szukam koralowej,morelowej lub stonowany pomarańcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. z paskiem :)
    śliczny pierścionek

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierścionek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna koszula, ale myślę, że zestaw lepiej wyglądałby z rurkami ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna koszula , pierścionek mam taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. like d shirt,happy valentine's day
    http://www.sazistopsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula ma świetny kolor ♥
    A pierścionek super ! Jeszcze nie mam takiego na dwa palce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna ta tunika :) bardzo ładnie w niej wyglądasz :) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ciekawy styl :) Bardzo mi się podoba. :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Z paskiem. Pierścionek jest świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. pierscionek! <3

    www.aleksandres.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z paskiem :) kolorek śliczny
    nie lubię biżuteri z motywem krzyża, dla mnie krzyż kojarzy się z wiarą i jakoś tak dla mnie to obraza robić z tego ozdoby:)

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pierścionek cudny! a koszula i z paskiem i bez wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z paskiem wygląda fajniej, bo podkreśla talię :D
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Z paskiem :) śliczny pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. koszula do tej stylizacji to z paskiem, ale bez jakbyś chciała na taki luźniejszy styl, że np. podciągnąć rękawy itp.
    a tak ogólnie to fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jasne,ze tak - mozemy obserwowac :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierścionek mi się bardzo podoba... Chyba też kiedyś będę musiała sobie taki sprawić.. nom... ale może jakiegoś motylka :P

    OdpowiedzUsuń