Obserwatorzy

wtorek, 7 lutego 2012

W szpilach i z lornetką ! :D

Ten outfit jak sama nazwa wskazuje będzie miał w swoim składzie szpile i... lornetkę (ale taką malluutką) :)
Pudrowe lakierowane czółenka peep-toe na 11 cm obcasie od firmy vero-vila i uroczy naszyjnik- lornetka od firmy tyro
Dobierając ubrania do stylizacji z tymi cudeńkami postawiłam na jasne kolory i wygodę (o ile można o niej mówić mając piętę 11 cm nad podłogą :P ) :)

Koszula : H&M
Spodnie : bazarek
Bokserka : no name
Szpilki ; vero-vila
Wisiorek – lornetka : Tyro


lornetka jest śliczna :D

pochwalę się Wam bucikami :D no to teraz muszę się w nich nauczyć chodzić :P





--------------------------------------------------

Biorę udział w rozdaniu u denzee style
Do wygrania modne rajstopy w panterkę

54 komentarze:

  1. śliczne buciki i koszula też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamusiu! Boskie buty!!♥♥
    Cała stylizacja super ^^ .

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są ślicznee! Sama chciałabym mieć takie, ale mój wzrost na to nie pozwala. 175+11=186 Nie za ładnie bym w takich wyglądała:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja i te buty po prostu cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje pierwsze szpilki ? :D no ładne, ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, ale pierwsze na takiej wysokiej szpilce :P

      Usuń
  6. świetny outfit!
    lornetkaa <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne szpilki c: .
    Mam bardzo podobny naszyjnik ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka chudzinka :P
    Buty super :) W jakim sklepie kupiłaś ?? :)
    Aż się cieplej na duszy robi jak się na ciebie patrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjnik przepiękny :* A kolor butów będzie zapewne pasował do większości strojów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne butki :) ja kupiłam sobie dopiero teraz zamszowe koturny :D moja dzisiejsza notka o nich była :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne buty ;) zakochałam sie w nich *__* !
    zapraszam do siebie ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi również się podobają choć na początku trochę nogi mi się chwiały przyznam :) ale chorowałam na te koturny od dawna i w końcu kupiłam jestem przeszczęśliwa. Ale w mojej kolekcji nie ma jeszcze takich szpilek jak twoje a chciałabym czarne lub czerwone - moja kolekcja butów się powiększa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne buty ;) I fajna koszula! ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. O wow, buty prześliczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne buty ale masz swietny naszyjnik! ;)

    pozdrawiam, Aieaa. ;)
    zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog :)

    Zapraszam do mnie :*
    http://dominika-g.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Love the shoes!!! interested in following each other??

    xx Ingrid

    http://eaudeglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mam taką samą lornetkę, ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. hi am following back,check out my new post....

    http://sazistopsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. http://kopenhaska.pl/ tu znajdziesz na jej temat wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. buty piękne! szkoda, że dostałam 173cm wzrostu i w takich szpilkach przerosłabym swojego chłopaka (który dodatkowo nie przepada za kobietami w szpilkach) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szpilki jeszcze nie dla mnie, ale kieeedyś przyjdzie na to czas :P
    Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki za miły komentarz i zapraszam na nowego posta <3

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuje za miłe słowa ;)
    śliczne szpilki :d
    obserwujemy ! ; dd

    OdpowiedzUsuń
  25. mam nadzieję, że będą tak dobre jak poprzednie części : )

    OdpowiedzUsuń
  26. szpilki są rewelacyjne!


    http://my-casual-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Buciki - genialne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. piekny pastelowy odcien butow ;)) i fajne polaczenie luzu ze spzilkami ;)) podoba mi sie ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. buty sa cudowne!!!!! :) obserwujemy;)

    OdpowiedzUsuń
  30. sliczne te szpilki:) obserwuje:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszula i buciki - miodzio ;) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń