Obserwatorzy

poniedziałek, 20 lutego 2012

Wyniki walentynkowego konkursu :)

ponieważ ten tydzień obfituje w niewyobrażalne ilości kartkówek i sprawdzianów z zaskakująco zdradliwych przedmiotów szkolnych, postanowiłam, że wyniki ogłoszę już dzisiaj, żebym miała czas na zrobienie wyszystkich potrzebnych sciąg  naukę :)

A więc na początku chciałam podziękować wszystkim uczestnikom konkursu, każde z Was miało swoją własną idealną wizję wymarzonych walentynek. Wszystki bardzo przypadły mi do gustu, ale zasady to zasady i mogłam wybrać zaledwie 3 spośród Was, które najbardziej poruszyły mnie swoją wizją :)

Zwyciężczyniami konkursu są :



Gratuluję :*
Drogie Zwyciężczynie, proszę o odpowiedzi na mojego maila :D

14 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jejejejejjejeje ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely post

    http://www.sazistopsecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje:) u mnie notka o modzie i nowościach wiosna lato 2012 zapraszam do wyrażenia opinii pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostałaś otagowana!:) zapraszam do zabawy;)

      Usuń
  4. Dziękuję :D Ale się cieszę :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;D
    Ja także mam sporo nauki (:
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj...A ja nie wiedziałam o żadnym konkursie.. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje zwycięzcom. Genialny wybór!:)
    Tymczasem u mnie nowy post, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to gratuluje zwyciezca :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahhhh... miło, że spodobała Ci się moja relacja z Walentynek. ;)
    Cieszę się, że wygrałam.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń