Obserwatorzy

środa, 28 marca 2012

BEAUTY SPONGE PUFF - tańsza wersja beautyblender 'a



Wygodna aplikacja podkładów i korektorów, tradycyjnych i mineralnych,
dociera w trudno dostępne miejsca - wokół skrzydełek nosa i w kącikach oczu.
Pomaga równomiernie rozłożyć nawet bardzo gęsty podkład.
Nie zawiera lateksu, hypoalergiczny, bezzapachowy.
Nie podrażnia skóry - idealnie nadaje się do każdego rodzaju cery - suchej, tłustej, naczynkowej - poczujesz różnicę w komforcie nakładania podkładu czy korektora, który za pomocą Beauty Sponge Puff staje się niewidoczny i fantastycznie zakrywa wszystkie niedoskonałości.
Metoda aplikacji jest bardzo przyjemna dla skóry i korzystanie wpływa na jakość i trwałość makijażu:
moczymy gąbeczkę w wodzie, która po kilku sekundach podwaja swoją objętość, następnie odsączamy nadmiar wody i możemy przystąpić do nakładania podkładu - wystarczy mała ilość, której gąbeczka nie absorbuje.
Stopnień krycia jest idealny przy jednoczesnym braku tzw. maski,
twarz jest gładka i jednolita.
Gąbeczka zapewnia bardzo naturalny wygląd.
Gąbeczka BEAUTY SPONGE PUFF po zamoczeniu jest bardzo miękka i plastyczna, jej doskonała jakość widoczna na zdjęciu czyni ją najlepszą na allegro - posiada idealną porowatą fakturę bez żadnych uszkodzeń.  
Czyszczenie jest bardzo łatwe - wystarczy ciepła woda i delikatny płyn do mycia twarzy, ciała lub włosów. Wraz z pianą usuwamy pozostałości podkładu. Gąbka wysycha nie zmieniając swojego kształtu.



moja opinia:
Uwielbiam ją :) Jest niezastąpiona w nakładaniu pudru, podkładu lub cieni. Jej kształt sprawia, że wygodnie się ją trzyma, a stożkowaty koniec gąbeczki pozwala na równomierne pokrycie podkładem kącików. Jest miła w dotyku i bardzo łatwo się ją myje, wystarczy troszkę żelu do twarzy.równomiernie rozprowadza kosmetyk na twarzy. 

Oglądając na youtubie recenzje takiej gąbeczki, dowiedziałam się, że jej działanie jest bardzo podobne jak działanie sławnego beautyblender'a - który jest dość kosztownym kosmetykiem więc po co przepłacać, skoro beauty sponge puff jest dużo tańszy ? :)

Taką gąbeczkę można nabyć z bardzo przystępnej cenie na aukcji użytkownika ubirz http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=23786208



21 komentarzy:

  1. W sumie to chyba różni się jeszcze kształtem, czy jakościa nie wiem bo niestety nie miałam okazji testować:(
    Może kiedyś zainwestuję w taką;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... cena kusząca ale chyba moje palce jeszcze dają sobie nieźle radę z nakładaniem podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie,że jest tańszy, równie dobry jak oryginał odpowiednik BB, ale ja jakoś wolę jednak nakładać podkład palcami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy opis;) fajnie, że jest tańsza wersja :)) w końcu wydac 80zł na gąbeczke to sporo. Chociaż ja ani droższego ani tańszego nie mam zamiaru kupowac bo nie używam podkładów;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie jestem przekonana mimo wszystko ani do tej gąbki ani do wszelkich innych :)
    uważam, że za duzo bakterii się na nich zbiera...
    wole nakładanie i wklepywanie palcami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nie przekonały mnie jeszcze te gąbeczki do podkładów choć może warto spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie próbowałam jeszcze tej gąbeczki, ale kto wie może w końcu się zdecyduje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. może się skusze , zalezy od ceny.

    OdpowiedzUsuń
  9. musze sie na cos takiego skusic, wyglada ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe jaki ksztalt fajny ;P i cieakwy pomkysl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne to :D

    deserek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. też myślałam o zakupie tej tańszej wersji ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś otagowana. Zapraszam :
    http://lovevehe.blogspot.com/2012/03/tag-7-kosmetycznych-grzechow-gownych.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie blogerki zachwycają się tym gadżetem mnie jednak on nie przekonuję ;p

    +Może mogłabyś odpowiedzieć na pytanie w moim nowym poście? ;)

    OdpowiedzUsuń