Obserwatorzy

sobota, 10 marca 2012

Bizubizu.eu

Ręcznie robiona biżuteria ma w sobie pewnego rodzaju magię, coś co sprawia, że gdy na nią spojrzysz, możesz w niej dojrzeć pasję autora, oraz precyzję, z jaką materiał przewijał się przez palce tak, aby ta rzecz była piękna i jedyna w swoim rodzaju...

Jednym z takich sklepów internetowych, w których można kupić ręcznie robioną biżuterię, jest sklep Biżubiżu, przepiękne biżuteryjne cudeńka wykonywane są przez przemiłą Weronikę, która potrafi wyczarowac cuda takie jak :
 
 

 a oto, co dostałam ja :)  :
do bransoletki dołączony był liścik :


:)   zapraszam do zajrzenia na http://bizubizu.eu

45 komentarzy:

  1. z chęciątam wpadnę. A bransoletka cudo .

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te bransoletki.

    rousseroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ta bransoletka na 5zdjeciu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. super! ta pierwsza najbardziej mi się podoba, napewno zajrzę na stronę

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest , zazdroszczę tej co dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta pierwsza bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne bransoletki:) tą co dostałaś jest cudna!:)

    ps. ostatni odnosnik do strony jest błędny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za info - już poprawiłam :)

      Usuń
  8. śliczne cudeńko dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki ^^
    Kotwiczka jest śliczna, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne te bransoletki :)
    ps.mi też ta stronka nie działa :/

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko sliczne ale wisiorek bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczną bransoletkę dostałaś.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bransoletki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładne rzeczy ;) podobają mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  15. dostałas naprawdę piękny prezent w cudnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawieszka 'marynarska' bardzo mi się podoba ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten blog jest super, włąśnie zammawiam sobie tą jedną ze ślicznych branzoletek,którą mialas na poprzednich zdjęciach. Na pewno jeszczę tu zajrzę. Zapraszam do siebie. www.imagination-vinet.blogspot.com
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ręcznie zrobiona biżuteria jest oryginalna, a to sobie bardzo cenię.
    Bransoletki śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. czekam zniecierpliwiona na nooową notatkę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie cudne kolczyki!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. ta branzoletka którą dostałas jest najlepsza !!! Naprawdę przepiękna i strasznie słodka :DDD <3

    Ale także baaardzo bardzo podobają mi się te kolczyki z kotwicą :)

    OdpowiedzUsuń