Obserwatorzy

niedziela, 18 marca 2012

Dezodorant Lady Speed Stick Invisible i Krem do Rąk Ziaja

 
 nazwa : Dezodorant Lady Speed Stick Invisible
firma : Dezodorant Lady Speed Stick
rodzaj : invisible
pochodzi z internetowej drogerii http://wizaz24.pl/

od producenta: Dezodorant Lady Speed Stick Invisible zapewnia maksymalną ochronę przed poceniem przez cały dzień. "No white traces" - pozostaje bezbarwny dzięki czemu nie pozostawia białych śladów.

moja opinia : Jestem z niego zadowolona. Zarówno z działania jak i opakowania. Ma bardzo ładny zapach, jest wydajny i nie pozostawia białych śladów. jego cena jest przystępna. Jedynym minusem jest fakt, że nie ma zatyczki, więc jeśli nosimy go w torbie, może się rozlać. Tak więc lepiej trzymać go w domu :)

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------
  
firma : Ziaja
nazwa :  Ziaja, Kozie Mleko, Krem do rąk i paznokci
pochodzi z internetowej drogerii http://wizaz24.pl/


od producenta: 
  • intensywnie pielęgnuje skórę
  • zapewnia ochronę przed mrozem, wiatrem i zmianą temperatury
  • regeneruje skórę zniszczoną nadmiernym opalaniem, również w solarium
  • wygładza dłonie
  • sprawia, że paznokcie stają się mocne i nie rozdwajają się
  • odżywia i zmiękcza naskórek
  • chroni przed szkodliwym wpływem UV
  • łagodzi podrażnienia
  • posiada przyjemny zapach
moja opinia : jest ok. Zapach, który nie drażni, opakowanie w porządku, w zasadzie zgadzam się ze wszystkimi zaletami, jakie napisał producent, aczkolwiek nie zgadzam sie z punktem "wygładza dłonie" moje zawsze szorstkie ręcę nie stały się wystarczająco gładkie, ale możliwe, że jest to spowodowane pogodą i moim brakiem rękawiczek na dworze, ogólnie kremik oceniam na warty polecenia :)



22 komentarze:

  1. Dezodorant bardzo fajny używałam kiedyś. ;p
    Krem z Ziaji uwielbiam.. ;D Pod każdym względem. <3

    Zapraszam na rozdanie:
    http://the-fashion-and-you.blogspot.com/2012/03/szybkie-rozdanie-szybka-wygrana.html

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam go kiedyś:) był dobry;)

    OdpowiedzUsuń
  3. musze wypróbować ten krem :)
    zapraszam
    http://aboutmeandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem z Ziajii wspaniały:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zazwyczaj uzywam z dove albo nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś ostatnimi czasy nie przepadam za tym dezodorantem, kiedyś był moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować tego kremu z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taki sam dezodorant :D . Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten dezodorant wydaje się być interesujacy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kosmetyki ziaja są dobrej jakości :)
    do dezodorantów jednak nie jestem przekonana..

    OdpowiedzUsuń
  11. nie używam tego typu dezodorantów nie umiem się do nich przekonac:) wole w kulce;)
    a co do kremu ziaja ma bardzo fajne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten krem z ziaji, tylko kokosowy i bardzo mi się spodobał, świetny efekt i zapach ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię dezodoranty ladyspeedstick, sama mam różowy ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze , ze napisałaś o tym dezodorancie bo właśnie mam sobie kupić jakiś :)
    A krem ? MAM , MAM i jeszcze raz MAM ! Tzn. stoi na półce w łazience i najbardziej podoba mi się jego zapach bo trochę kiepsko się go wyciska :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używałam tego dezodorantu i mi akurat nie przypadł do gustu ... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :) Fajny blog! Znamy się z widzenia z modnej polki i listy do klikania :) Obserwuję i zapraszam do mnie :) poZdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam taki dezodorant i też bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. osobiście uwielbiam produkty ziaji :) najbardziej masło kakaowe, tak pięknie pachnie mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny kremik ! ziaja jest jedną z fajnych firm w Polsce

    OdpowiedzUsuń