Obserwatorzy

środa, 7 marca 2012

Dragon &love !

Przepraszam za jakość zdjęcia, ale było robione w złym świetle :)

Outfit nazwałam Dragon & love ze względu na dodatki : smok od jubileo jako wisiorek, a serduszko jako bransoletka od firmy tyro

Smok - długo czekał na swój udział w stylizacji, ponieważ jest on na krótkim łańcuszku, powinien być noszony do bluzek z dekoltem, pomyślałam, że najlepiej, jeśli będzie to czarna bluzka, dodałam moją spódniczkę DIY, pudrowe platformy i uroczą bransoletkę z motywem serca :)


Bluzka – sh
Spódniczka bombka – DIY
Wisiorek – Jubileo
Buty – vero-vila
bransoletka - tyro







zdjęcia bransoletki :


30 komentarzy:

  1. bransoletka oraz buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko, podobają mi się takie spódniczki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna spodniczka ciekawie wszystko razem wyglada

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie outfity <3
    smok bardzo fajny :**

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bransoletka rewelacja :)
    i buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne szpileczki i bransoletki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. B. ładnie:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wyglądasz;) śliczny smok;)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się kiecka i bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś uwielbiałam wszelką biżuterię ze smokami ♥ obecnie dalej tak jest, ale nie posiadam takowej ☺
    spódniczka bardzo przypadła mi do gustu ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. bransoletkę oddawaj w tej chwili!! jest piękna :)
    stylizacja w sam raz na wiosenna randke :P
    bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. biżuteria świetna, piękna bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna bransoletka;)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna bransoletka Pozdraiwma :))

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna spódniczka, bardzo mi sie spodobała. Zapraszam do siebie Camill.e

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie Ci w tej spódniczce:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie nogi :o
    Zazdroszcze ;)
    I niee,co Ty.. ;O hehe

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna biżuteria:) a spódniczkę to sama robiłaś od podstaw?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. super i ubrania...i biżuteria :D

    OdpowiedzUsuń