Obserwatorzy

wtorek, 20 marca 2012

Niebieeski

Niebieski to jeden z moich ulubionych kolorów :) Biało niebieską tunikę połączyłam z jeansami (mówiłam wam, że uwielbiam jeansy :P)  Jeansy pochodzą za sklepu styleofjeans , bardzo mi się spodobały i są wygodne, a do tego uniwersalne - ich ciemny kolor pozwala na komponowanie ich z przeróżnym kolorami :D
dodatki : cudowne kolczyki od la-tienda i delkiatna bransoletka od tyro
co do butów - mój ostatni nabytek od sheinside - czarne koturny - bardzo się polubiliśmy :P

Kolczyki – la-tienda
Spodnie – styleofjeans
Tunika – pimkie
Kopytka – sheinside
Bransoletka - tyro





 


Uwaga! dla wszystkich czytelników mojego bloga mam rabat 15 %  w sklepie http://www.sklep.styleofjeans.pl/!
kod rabatowy to : KATIA
Wpisuje się go już w koszyku i daje on 15% rabatu.
Kodu można użyć dowolną ilość razy i na dowolną liczbę produktów.

36 komentarzy:

  1. Buty - świetne!

    rousseroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne buty!:)

    U MNIE KONKURS! DO WYGRANIA KOPERTÓWKA ORAZ KOLCZYKI! SERDECZNIE ZAPRASZAM:*

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się bardzo buty :)
    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny outfit :) buty są cudne :)
    wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolczyki i buty :)
    podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeansy i kolczyki są spoko.
    Ale ja nie noszę butów na obcasach ani koturnach ;p
    Zapro ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne buty i bransoletka ;) Ogólnie outfit ładny :))

    OdpowiedzUsuń
  8. super outfit. buty są najlepsze ; ))
    pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne kolczyki - a ta bluzka - mmmmm =) Super ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kocham niebieski ;D Fajne kolczyki ;) Wpadaj do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki są cudowne - bardzo oryginalne :) Jeszcze takich nie widziałam :D

    Pozdrawiam,
    Joanna z www.violinstyle.blogspot.com

    PS. Serdecznie Cię zapraszam do udziału w konkursie Pinspire na moim blogu - do wygrania 100zł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bluzka.Podobają mi się też buty:O i w ogóle fajny stróJ :D
    +wróciłam do blogowania i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby taki zwyczajny ale coś w sobie ma ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta bluzka :)
    Tak, pokazy były w Lublinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolczyki są piękne ładnie współgrają z tunika :) pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne buty :) zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog :D Zapraszam do mnie : http://marysiasulkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie <33
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń