Obserwatorzy

poniedziałek, 12 marca 2012

Notjustshop

Sklep notjustshop oferuje koszulki, bluzy i inne produkty... Z każdego sprzedanego produktu, sporą część pieniędzy przekazuje na pomoc biednym dzieciom

Ceny w sklepie są bardzo przystępne, a ponadto ubrania są bardzo ładne i świetnej jakości :)

np. tutaj widzimy koszulkę (z bardzo fajnym nadrukiem :] ) i widzimy jaka kwota z zakupu zostanie przekazana na pomoc. Sklep zostawia sobie tylko kwote równą kosztom produkcji nie zostawiając sobie "prowizji" tylko przekazując ją potrzebującym
 
Według mnie zarówno ten pomysł jak i sklep to świetna sprawa :)
jeśli potrzebujecie więcej informacji, wejdźcie na stronę sklepu : http://notjustshop.com/

17 komentarzy:

  1. Taką koszulkę często mogłabym wręczać niektórym osobom na ich usprawiedliwienie błędów ortograficznych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł :) ale mam szlaban na ciuchowe zakupy, nawet śni mi się to po nocach ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny pomysł!
    koszulki fajne
    napewno odwiedzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wolę iść do sklepu, obejrzeć, pomacać i przymierzyć niż kupować przez internet, no chyba, że coś jest naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jednak też wolę iść do normalnego sklepu i przymierzyć.
    Choć sklepy online to świetna alternatywa dla tych którzy nie mają czasu ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba warto w takim razie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna koszulka i świetny pomysł! =))

    Zapraszam do mnie na new posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się koszulki niezbyt podobają, ale to tylko moje zdanie. Pomysł na zarabianie pieniędzy na dzieciaków bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa pomoc dla dzieci!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Inicjatywa fajna, ale jakoś nie przekonują mnie internetowe sklepy z ubraniami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak zgadzma sie z Tobą swietna sprawa :)!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł z tym sklepem ;)
    ogólnie świetny blog ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł z tym sklepem ;)
    Dobrze, że o tym wspomniałaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam na moje "URODZINOWE ROZDANIE" !!
    Masz szansę wygrać super kosmetyki!
    Szczegóły w filmiku na moim blogu i w notce!
    Zapraszam do wzięcia udziału!
    Wybacz spam ;**

    OdpowiedzUsuń