Obserwatorzy

piątek, 30 marca 2012

outfit z torbą Oasap

Dzisiaj przyszła do mnie cudowna torba ze sklepu oasap .
 Torba mieści A4, na górze ma ćwieki, które dodają jej oryginalnego wyglądu i właśnie tym mnie ujęła najbardziej :)
 . Postanowiłam, że będzie dzisiejszym dodatkiem do stylizacji z bluzką ze sklepu notjustshop czarnych adidasów i tradycyjnie ciemnych jeansów
biżuteria  - bransoletka byilo z grawerem - ostatnio się z nią prawie nie rozstaję :)
oraz cudowna nausznica - wąż z aukcji użytkownika AniaT_2009 http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=10793553  



outfit to taki "zwyklak na szybko" bo bardzo chciałam Wam dziś pokazać torbę :)
Torba – oasap
Bluzka – notjustshop
Adidasy – F&F
Bransoletka- bylio
Spodnie - styleofjeans
nausznica - AniaT_2009 (allegro)



 
 torbę można kupić tu : klik


 
 nausznicę możecie kupić na tej aukcji : klik



47 komentarzy:

  1. bransoletka <3
    zapraszam do mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nausznica cudna ;) aczkolwiek wolalabym jakas 'milsza' :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Kolczyki *.*

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nausznica, torebka i bransoletka są cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torba :)

    deserek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam tą torbę i przyznam że jest świetna.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładniutka torebusi i bluzeczka rowniez ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna bluzeczka :)
    ale te nausznice jakoś mnie nie przekonują..

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie podobają się tenisówki i bransoletka!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka jest dosyć ładna, bluzeczka w dziewczęcym kolorze też;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bransoletka.
    U mnie ostatnio pojawił się nowy post zapraszam na niego również do obserwacji Jak będziesz u mnie na blogu wejdź w baner po prawej stronie LIMONKOWY SZYK będę wdzięczna ..Możesz również pochatować ze mną..

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka i biżuteria - piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna torebka:)

    zapraszam do mnie na nowa notke i konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna torebka :)
    możemy się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no no ładna torebka ;))
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie torebka wymiata :D
    Fajna notka ;)

    Zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bransoletka! Cudowna bluzeczka ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę torby ... < 3

    PS: Jak nawiązywałaś współpracę z Oasap to wysyłałaś do nich email z propozycją współpracy ?!

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne kolczyki:)







    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się najbardziej podoba bransoletka i kolczyki! :)
    Dziękuję za tak miły komentarz. :)
    Byłoby mi bardzo miło gdybyś na prawdę dodała się do obserwatorów mojego bloga. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nausznica wygląda bajecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawa torba :)
    i bransoletka <3

    OdpowiedzUsuń
  24. nausznica cudowna :)
    a torebkę masz piękną:)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bransoletka serduszko z imieniem!<3
    świetna (; obserwuję,odwdzięczamy się (; ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem z modnejpolki :)
    http://groszkaa.blogspot.com/2012/04/mietowy-sweter-creepersy.html też proszę o kliknięcie w oasap

    OdpowiedzUsuń