Obserwatorzy

czwartek, 22 marca 2012

recenzja tonimera i balsamu bellwell

firma : http://ganassini.pl/
nazwa : Tonimer Gola- płyn nawilżający do gardła w sprayu
Pojemność: 15 ml
 produkt do przetestowania dostałam dzięki firmie www.werner.pl

od producenta :
Płyn o przedłużonym działaniu przeznaczony do nawilżania błon śluzowych jamy ustnej i gardła. Zawiera składniki aktywne pochodzenia morskiego o silnych właściwościach nawilżających i łagodzących. Likwiduje uczucie suchości.
Wspomaga odbudowę nabłonka błon śluzowych.   

moja opinia: Dobrze sprawdza się jako nawilżacz gardła. Na początku nie podobał mi się smak (trochę gorzka mięta), ale wkrótce do niego przywykłam i było ok. Fajnie się go używa, nie zacina się. Jeśli o chodzi o używanie go przy bólu gardła - myślę że dla słabszego bólu będzie ok, ale ja mając silny ból gardła i uzywając go, nie zwalczyłam bólu.
 uważam, że będzie świetnym rozwiązaniem dla tych, którym często zasycha w gardle. Małe, poręczne opakowanie mieści się do kieszeni dzięki czemu może być zawsze pod ręką
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
zdjęcie pochodzi od sklepu, nie jest robione przeze mnie
firma : bewell
nazwa : Oryginalny szwajcarski koński balsam ziołowy Bewell

od producenta
Oryginalny Szwajcarski Koński Balsam Ziołowy szczególnie skutecznie łagodzi takie dolegliwości jak: napięcia, zmęczenie nóg, pieczenie stóp, nadwrażliwość na pogodę, bóle mięśni, zmęczenie po wysiłku fizycznym np. sportowym czy ćwiczeniach fitness. Ponadto: regeneruje, poprawia samopoczucie, pielęgnuje skórę, skutecznie usuwa ból mięśni, stawów, kręgosłupa łagodzi skutki urazów, nadwyrężeń i objawy reumatyzmu, zmniejsza obrzęki, działa rozkurczowo, pomaga przy poparzeniach i żylakach, niezbędny po masażu, hamuje stany zapalne, chłodzi lub rozgrzewa.

moja opinia : pierwsze na co zwróciłam uwagę otwierając próbkę produktu, był zapach- ładny miętowo-ziołowy zapach. Balsam świetnie sprawdzi się przy łagodzeniu stłuczeń i obrzęków. Szybko się wchłania i ładnie rozprowadza.




10 komentarzy:

  1. trzeba kiedyś wypróbować. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjj może być dobre na moje MEGA wrażliwe gardełko. Średnio co miesiąc mam angine przez różne infekcje ;/ więc na takie lekkie bóle, może być ok.

    OdpowiedzUsuń
  3. taki balsam "koński" to w moim domu must have :P
    jest naprawdę bardzo dobry na różne dolegliwości

    OdpowiedzUsuń
  4. Też wolę tabletki na gardło:D
    Ciekawie wygląda ten balsam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello!
    I invite you to visit Blogspot Directory
    I am a member of Directory Blogspot and I create
    I think this community could also interest you.
    On the right side of the scripture aves green! you will find the country with blogs by country
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world!.
    Is power if we are open in the field of communication, open new horizons that you know every day!
    There is also the possibility that in other countries, people who share the same passions as you.
    The more people and more opportunities it will give, you are some sort of ambassador of this blog, it has also to do you know after your contacts
    I wish you a great day
    friendly
    Chris

    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń