Obserwatorzy

czwartek, 8 marca 2012

Rollershop


Wy też tak macie, że wszystkie słuchawki splątują się w nierozwiązywalny supeł zawsze gdy potrzebujecie ich użyć?

Music roller to świetne rozwiązanie, dzięki któremu zapomnisz o poplątanych przewodachorginalne gadżety wykonane z wysokiej jakości silikonu, miłe w dotyku i nie toksyczne dla środowiska.



na stronie http://www.rollershop.pl znajdziecie więcej wzorów i kolorów :)

miałyście kiedyś z takim gadżetem do czynienia ? Co o nim myślicie ?:)

30 komentarzy:

  1. chyba musze w takie cudo zainwestowac ;p ile to na oko kosztuje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to rozwiązanie, swego czasu głośno było o pieskach na kabel od słuchawek, a teraz słodycze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam cały asortyment tego sklepu! ♥
    wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znoszę poplątanych słuchawek, wrrr, na samą myśl się denerwuję! :/

    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI DNIA KOBIET! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem mistrzem rozplątywania kabli, ale jako dodatkowa ozdóbka to czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to może być bardzo dobre rozwiązanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm chyba w takie coś zainwestować warto;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hihi aż się jeść chce takie cacko :)
    Świetny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj nie miałam , i widzę , że to błąd muszę zainwestować w takie cacko tym bardziej , że z muzyką mam do czynienia na codzień :)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też mam taki problem ;D
    A ty już znalazłaś rozwiązanie - świetny gadżet ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. super patent! moje to lubią się plątać :/
    ile dałas?

    Zapraszam na nową notką :*

    OdpowiedzUsuń
  12. super sprawa bo mam ten sam problem ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sprytne ;D

    deserek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. kupiłabym, ale wysyłka do Norwegii sporo kosztuje. jak będe może w wakacje to kupię.
    jakie plany na weekend?

    OdpowiedzUsuń
  15. na blogu jednej dziewczyny właśnie biorę udział w konkursie, w którym do wygrania jest taki roller ☺ fajna sprawa, jest estetyczny, mały i niweluje potrzebę rozplątywania wiecznie poplątanych słuchawek ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba nocowanie z koleżanką :) i chill. 3 dni wypoczynku. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. wooooow jak to dobrze ze to tutaj dalas :D to cos jest genialne ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. już jakis czas temu widziałam te gadzeciki :D sa przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi tez sie plataja!-.-
    i swietnee sa :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też takie coś chce !
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/ mam nadzieje że zajrzysz i zostawisz komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. o matko jedyna :D genialne !! hahahahaha nie moge się na to napatrzeć :D huehehuehuehue :D

    OdpowiedzUsuń