Obserwatorzy

poniedziałek, 5 marca 2012

STARLINGHATS

Wyobraź sobie brak hałasu brak wpływów brak wątpliwości. To Ty stajesz się światem zewnętrznym. I nic Cię już od niego nie oddziela ...poza czapką



Co prawda zimo powoli dobiega końca, ale dzisiaj chciałam Wam zaprezentować firmę Starlinghats, która w swoim asortymencie posiada niesamowite zimowe czapki :)



Czapy są świetnie wykonane i baardzo ciepłe :) Wiem to bo sprawdziłąm na własnej skórze, dostałam od strarlinghats 3 czapki (tutaj rolę modela pełni dobrze już Wam znany z poprzednich postów miś :> )



Podobają się ? :)

24 komentarze:

  1. Fajne te czapy! Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne czapki :D a ogólnie, to swietny blog! :D wpadnij do mnie :* obserwuj, jesli Ci sie blog podoba (: masz twittera? followujemy sie? :D twitter.com/viktoriapoland

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi to przypomina lisa ;D
    Ładne , chociaż ja wolę prostsze :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się. Są takie cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jestem fanką takich czap ale wyglądają ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogolnie nie lubie w czpakach chodizc ,ale te czapeczki uwielbiam jak u kogos widzę :) szczegolnie te z puszkiem :)pozdraiwam :0

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja koleżanka ma tą 3 co ty i super się prezentuje :)
    Jak najbardziej się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie mega ciepła. Zapraszam do siebie. Camill.e

    OdpowiedzUsuń
  9. Futerkowe czapki najlepsze i najcieplejsze ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post, ogólnie fajny
    masz styl tego pisania . ; )
    Aaaaa .. a czapka jest śliczna mam podobną ; **
    Meega Notka <33
    Zapraszam do mnie ; >

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają ;]
    Są świetne.

    rousseroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny puchatek.
    Zapraszam do mnie:)
    Obs.?

    OdpowiedzUsuń
  13. hahahhahaha model jest nieziemski!!!!! <3<3<3

    a czapy spoko sama mam białą :D

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię takie czapki, kojarzą mi się z Rosją, sama mam dwie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mi się bardzo podobają . teraz znowu robi się zimno, więc taka czapka by się przydała .

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie są świetne;D
    MI najbardziej przypadła do gustu 3;D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne te czapy :3
    zapraszam do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam taką czapkę królika :D

    OdpowiedzUsuń