Obserwatorzy

piątek, 23 marca 2012

Twoje voodoo na dzisiaj

"Laleczki Voodoo od Albi nie mają nic wspólnego z czarną magią. Mają tylko pozytywne działanie. Przynoszą szczęście będąc swoistym amuletem. Ich moc ma pozytywne działanie. Pomogą Ci w ciężkich chwilach, dodadzą odwagi, poprawią samopoczucie i pomogą rozwiązać Twój problem. Jedynie co potrzebujesz to trochę wyobraźni, pozytywnego myślenia a laleczka Voodoo załatwi resztę.
To doskonały prezent dla każdego, kto chce spełnić swoje marzenia i pragnienia!"



Uroczy mały dodatek do kluczy lub jako zawieszka do telefo\nu sprawi, że każde spojrzenie na nią doda Ci uśmiechu na twarzy i dzięki swojemu "imieniu" pozwoli wierzyć ci, że to, na co czekasz jest w zasięgu ręki :)


 na stronie http://www.laleczkivoodoo.pl  znajdziecie wiele przeróżnych laleczek na przeróżne okazje :D

o oto moja laleczka , jest to amorek :D :

mój amulet na szczęście :)

 
Laleczki są do kupienia w sklepach takich jak Empik, Matras, Merlin.pl, Kukartka.
Producent laleczek - Albi jest również producentem upominków, gier  planszowych i gier towarzyskich (świetnie nadających się na prywatki i  imprezy) 

57 komentarzy:

  1. Ale świetna,pomyślę o zamówieniu :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś myślałam, że laleczki Voodoo są złe, ale później się przekonałam, że wręcz przeciwnie :)
    Fajny ten amorek ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. są super :) mój chłopak miał jedną, ale gdzieś się zawieruszyła

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyprowadziłaś mnie z błędu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oj kocham te laleczki, ja mam przyjaźni, razem z moja przyjaciółką nosimy je przy kluczach;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś widziałąm podobne chyba w empiku. One są takie urocze . ZApraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne! :)

    Zapraszam do mnie na nowego posta: Ja-Emila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uroocza:) Ja osobiście mam podobną, z jakiejś gazety;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne

    Obserwuję teraz twoja kolej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Od razu zwróciły moją uwagę w empiku ; D świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śmiechowe laleczki :D Oczywiście obserwuję i zapraszam do tego samego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, chyba pomyśle o takim magicznym dodatku do moich kluczyków od samochodu. Tak na szczęście i uśmiech;) oczywiście obserwujemy i liczymy na rewanż. pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej tu Paula z
    www.zyciowe-story.blogspot.com
    Ja już się do cb zapisałam teraz twoja kolej :D
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne, ale ja nie wierze w magie takich laleczek ;D
    obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. haha o laleczkach voodoo najwiecej slyszalam, ogladajac amerykanskie filmy i chec zemsty ze strony nastolatek :D zawsze marzylam o tym, aby miec laleczke voodoo chyba sobie taka zakupie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie też przydałaby się taki amorek ;D obserwuję:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Są naprawdę urocze, ale moim zdaniem trochę za drogie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry dodatek do kluczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam je!! są przesłodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Srednio podobają mi się takie laleczki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja juz obserwuje )))
    Czekam na rewanzyk )

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna są te laleczki :D Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję i czekam na rewanż. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nom ciekawe.. Osobiście nie wierzę w takie laleczki, ale może jednak przyniosłaby mi szczeście.;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kto by pomyślał, że laleczki voodu mogą przynosić coś pozytywnego zamiast nieszczęścia ;p Ja na pewno nie :P

    Pomaga Ci Twoja laleczka? ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Haha,ale śmieszny dodatek. : ))

    OdpowiedzUsuń
  27. A mnie się ta moda nie podoba.
    http://fromdollartomillion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. awwww niby voodoo, a takie słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. przegenialne to jest ; )

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne są te laleczki! ;) ♥

    Jasne, że obserwujemy :)
    Ja już :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam kiedyś podobną, ale mi się zepsuła :x

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoja laleczka jest słodka! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. ja akuurat nie lubie takiego czegos ani w to niewierze ale ladna ta laleczka ;D dzieki za komentarz i zapraszam nowa notka ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam te laleczki :D :D

    OdpowiedzUsuń
  35. jasne, dodaję :) zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny :) , chciałaś obserwować więc dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam te laleczki, moj narzeczony jedna ukradl i nosi jako brelok do kluczy, teraz juz sama glowe i to bez oka, ale nie chce jej za zadne skarby wymienic :) maja cos w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetna ta laleczka!:D dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Moja koleżanka ma taką laleczke. :)

    Obserwuje i liczne na rewanż/.

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczna :))

    zapraszam do mnie i do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń