Obserwatorzy

poniedziałek, 26 marca 2012

Żakiet

Na codzień preferuję styl sportowy dlatego w mojej szafie mam mało marynarek, a więcej bluz i lekkich swetrów.
Żakiet, który jest jednym ze składników poniższego outfitu, pochodzi ze sklepu mojetekiete, który w swoim asortymencie ma mnóstwo marynarek w wielu wersjach kolorystycznych oraz wiele innych ubrań :)
Aby strój był w stonowanych kolorach, dobrałam ciemne jeansy ze sklepu styleofjeans , czarne baleriny i białą bluzkę
dodatki : srebrna cudowna kolia ze sklepu zielonykot , pierścionek "pazur" i pozłacane kolczyki czachy  - obie rzeczy ze sklepu ringsandtings  oraz bransoletka z grawerem byilo

Marynarka – mojetakiete
Bluzka – no name
Spodnie – styleofjeans
Baleriny – no name
Kolia – zielonykot
Pierścionek – ringsandtings
Kolczyki – ringsandtings
Bransoletka – byilo






"Co ci się w palec stało? - to pierścionek! - ale fajny! jak paznokieć!"  :P


49 komentarzy:

  1. hah ciekawy pierścionek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam marynarki i takie outfity:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna marynarka :) aczkolwiek ja wolałabym coś w żywszych kolorach np. seledynowa lub brzoskwiniową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę taką marynarkę,ale w kolorze:)
    Pierścionek super,pierwszy raz taki widzę:))

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki super pierścionek;) ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. pasuję Ci taki styl :*
    cuuudowne baleriny! <33

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna bransoletka :)

    deserek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie wyglądasz :)
    ja sama nigdy nie lubilam marynarek a w tym sezonie je pokochałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam podobną marynarkę, jest ich teraz mnóstwo wszędzie ;)
    bardzo ładnie się wszystko komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajny pierścionek ;p
    Ładna marynarka ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie leży! Super kolia i bransoletka ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ogólnie preferuję jaśniejsze kolorki, więc zapewne inaczej bym dobrała ubrania, ale każda część garderoby osobno jest piękna <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna marynarka, bransoletka i pierścionek! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie wygląddasz :)
    też mam taki pierścionek ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. bransoletka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten pierścionek na palec fajny jest ;) I naszyjnik ;] Strój klasyczny, można założyć na wiele okazji, bardzo mi się podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie pierścionki;)

    OdpowiedzUsuń
  18. boski żakiecik i kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poszę o informację skąd masz ten pierścionek. Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajnie wyglądasz, bransoletka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny zestaw. Bransoletka cudna

    OdpowiedzUsuń
  22. bajerancka biżuteria! zwłaszcza pierścionek;)

    ps. ok, obserwuję, czekam na rewanż^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzisiaj jak moja koleżanka miała na sobie białą bluzkę oraz czarną marynarkę to moje pytanie było taki : Dzisiaj w szkole mamy jakieś święto ?? :) A potem dopiero no hej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejciu ślicznie wyglądasz ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowny pierscionek i ten naszyjnik ah! mam ochote Ci to ukraść:)

    OdpowiedzUsuń
  26. sliczny żakiet tech chce taki

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny naszyjnik!

    www.juliettecapuleti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna marynarka ale biżuterie masz zabójczo piękną :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz rewelacyjnie! Żakiet jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. właśnie poluję na jakiś fajny żakiet ;>
    bardzo fajny pierścionek ;p jeszcze takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny naszyjnik!

    U mnie dzisiaj lista the best of oasap, czy zmieniłabyś coś na niej? może coś byś dodała?

    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/03/i-love-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  32. marzę o takim żakiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierścionek jest prześwietny !! Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  34. Super lezy na Tobie na marynarka :) Lubię takie proste i klasyczne zestawienia. Zapraszam na nowy post ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja poluję na żakiet, ale na żaden nie umiem trafić. :/

    OdpowiedzUsuń
  36. natrafiłam dopiero dzisiaj na Twój blog i coś czuję, że zostanę tu na dłużej.;-)

    Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do oceny moich wypocin i na konkurs można wygrać m.in. srebrną bransoletkę Apart

    KLIK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń