Obserwatorzy

środa, 4 kwietnia 2012

Euphoria, Chloe i Kerastase - recenzja

Jakiś czas temu otrzymałam do drogerii my beauty kilka próbek kosmetyków do przetestowania
W tym poście zrecenzuję próbki perfum Euphoria i Chloe oraz produktów znanej firmy Kerastase


CHLOE :

opis :

Chloe to zapach tajemniczy i zmysłowy. Dar przeznaczony dla kobiety wyjątkowej i wyrafinowanej. Łączy w sobie azjatycką egzotykę i wibrującą energię zachodu.


NUTY ZAPACHOWE

Nuta głowy: zapach rozpoczynają lekkie nuty roślinne, wzmocnione ekstraktem lyche, frezji oraz różowej peonii.

Nuta serca: to niczym zanurzenie się w płatkach róży, magnolii oraz białej lilii, delikatnie podkreślających kwiatowe akcenty.

Nuta bazowa: delikatność zapachu dopełniają liście drzewa cedrowego oraz bursztyn.

Moja opinia :
Jest to bardzo delikatny lekki, ciepły i romantyczny zapach, długo się utrzymuje. Pasuje na różne okazje, minusem perfum jest cena - 328,00 zł


EUPHORIA WOMAN :

OPIS :  

"Euphoria to historia nieskończonej podróży. Zainspirowana na nowo odkrytą swobodą opowiada o marzeniach." - Calvin Klein

Nuty glowy: sycylijska bergamotka
Nuty serca: kwiatchampaca, orchidea, biały wiciokrzew, kwiat lotosu
Nuty podstawy: drzewo sandałowe, płynny bursztyn, krem Bailey’s

Moja opinia :
Uroczy, dziewczęcy słodki lekko owocowo kwiatowy zapach, podobnie jak chloe, długo się utrzymuje. Z obojga recenzowanych przeze mnie zapachów, właśnie ten bardziej przypadł mi do gustu, gdyż lubię perfumy o słodkim zapachu :)  co do minusów - cena jest trochę za wysoka, ale biorąc pod uwagę wydajność i zniewalające wrażenie jakie robi zapach - warto zainwestować :) cena 209,00 zł


A teraz recenzja produktów Kerastase : 


  nektar termiczny :


opis : do wlosów suchych , bardzo suchych i uwrażliwionych EKSTRAKT Z MLECZKA PSZCZELEGO bogaty w węglowodany, lipidy i proteiny, które nadają włosom miękkość i połysk GLUCO SLEEK ksyloza + guma Guar - działanie termoochronne Efekty:-ochrona włosów przed łamaniem się-połysk-łatwość układania Cena : 110,00 zł

KERASTASE NUTRITIVE Maska Nutridefense :


opis : Pierwsza pielęgnacja odżywczo–ochronna, zapobiegająca wysuszaniu się włosów do spłukiwania.wzbogacone odżywianie, które przywraca równowagę składników odżywczych włókna włosa
• ochrona przed wysuszaniem, która pozwala zachować równowagę składników odżywczych włosa. Cena : 155,00 zł

KERASTASE NUTRITIVE Kąpiel odżywcza 2 dla włosów suchych 


opis : Łagodnie myje i odżywia  włosy na całej długości
REZULTAT: miękkie, sprężyste, błyszczące włosy, Łatwe do rozczesywania Cena : 80,00 zł

---------------------------

moja opinia :  Jestem bardzo zadowolona z tych produktów. Po zastosowaniu wszystkich trzech specyfików, moje włosy stały się miękkie, łatwiej się rozczesywały i nie sterczały każdy w swoją stronę :) konsystencja i zapach produktów w porządku. Minusem jest cena :/


26 komentarzy:

  1. super teraz wiem jakie perfumy kupic
    zapraszam na nową notke
    www.zyciowe-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super!mam nowe perfumy do kupienia (:
    obserwuję :D i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam obydwa zapaszki ;) sa pikne ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. euphoria jet cudownym zapachem

    OdpowiedzUsuń
  5. perfumy to nie moje zapachy ale bardzo mnie zaciekawiły te kosmetyki do wlosów... :) szukam ratunku dla swoich zniszczonych koncówek :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna notka ♥ , + Wesołych świąt i u mnie NP - nowy post ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm... jakoś nie używam perfum... nie to, że nie lubię, tylko tak po prostu nie używam. Może czas zaopatrzyć się w te cudeńka ^^
    Jasne, że obserwujemy :]

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem kosmetyków do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oba produkty sa iteresujące a jesl9i chodzi o perfumy nuta zapachowam mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Yyy no nie powiem ceny tych wszystkich produktów to mnie troszkę zatkały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj ceny to faktycznie wygórowane:)

    OdpowiedzUsuń
  12. posiadam euphorie. ma świetny zapach i jest bardzo wydajna. gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezła cena jest tej odżywki, ale mam nadzieję, że jest dobra ;)

    Obserwujemy?
    http://toosweetcookies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie kupię tą euphorię

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe jak pachną :D
    fajna notka :)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mega perfumy , szkoda , ze powąchać nie mozna <3 , zapraszam do sb i pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za miły komentarzyk u mnie ;P
    Uważam, że kosmetyki kerastaze są super. Ładnie pachną i w ogóle.
    Ja już oczywiście obserwuję, teraz twoja kolej.

    Zapraszam...
    www.strawberriesatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. czasem lepiej zainwestować i kupić dobry produkt, kerastaze są warte polecenia:)

    obserwuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem Ci, że używam perfumu Chloe i jestem nim zachwycona, jednak wiele osób kiedy mam go na sobie mówi mi, że pachnę jak mydło -,-
    A wydając prawie 400zł na perfum raczej nie tego się oczekuje...

    Zapraszam do siebie ;) http://made-in-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. siemka ;) Skąd bierzesz próbki. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam je od perfumerii internetowej http://sklep.mybeauty.com.pl/

      Usuń