Obserwatorzy

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Mega krzem - początek testowania

Jakiś czas temu, dostałam do testowania suplement diety "mega krzem" Dzisiaj zaczynam jego stosowanie, 
Ponieważ producent poprosił mnie o wcześniejszą prezentację produktu, w tej notce zamieszczę informacje ze strony producenta, a po skończeniu kuracji napiszę notkę ze swoją recenzją :)


 


Informacje o suplemencie
Dzięki zastosowaniu ekstraktów roślinnych o najwyższej zawartości naturalnego krzemu, już jedna kapsułka dziennie suplementu diety MEGA KRZEM z metioniną pomaga budować i pielęgnować zdrowe i lśniące włosy oraz mocne paznokcie.
Jego skład jest bogaty w łatwo przyswajalną krzemionkę, potrzebny do budowy włosa aminokwas metioninę, witaminy i mikroelementy w tym niezbędną dla prawidłowej pigmentacji włosów miedź.
MEGA KRZEM z metioniną zaleca się:
- przy nadmiernym wypadaniu, łamliwości włosów
- przy nadmiernej łamliwości i kruchości paznokci
- w celu regeneracji, wzmocnienia i pielęgnacji włosów i paznokci


Stosowałyście kiedyś mega krzem ? Jakie jest Wasze zdanie na temat tego produktu? 

Stosujecie jakieś inne suplementy ? jeśli tak to jakie? :)

20 komentarzy:

  1. Hej,ja nie uzywalam krzemu,mialam belisse po której rezultay byly takie sobie i mialam tez Innoev ktory cuda zdzialal,fakt drogi,ale warto bylo ;)
    Pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na recenzje, bo jestem bardzo ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem ciekawa, bo krzem ostatnio zrobił się bardzo popularny! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. tak jak wyżej - ciekawa jestem, jak będzie się sprawdzał, bo korci mnie, aby go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie również by się przydał jakiś suplemenciak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie stosowalam ciekawe jak sie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam nigdy ale zobaczymy czy przyniesie jakiś efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to wystarczy czekać na recenzję ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. no to czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog! : ))
    Obserwujemy? ;p zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o, czekam z nieciepliwością na recenzję zwłaszcza aspektów paznokciowych ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. brzmi zachecajaco, rowniez czekam na recenzje ;)

    a co do ksiazki to musze przyznac, ze akurat w tym przypadku film byl bardziej interesujacy, ale ksiazke rowniez polecam ;P

    i pewnie, ze obserwujemy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam, jem. Ale dodatkowo stosowalam wczesniej kuracje z zelaza w tabletkach firmy Olimp i to byl strzal w dziesiatke dla moich paznokci. Kolega farmaceuta doradzil mi zebym sprobowala. Bylo warto.
    Slonce daj znac czy zauwazysz efekty kuracji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś mi się wydaje że 'mega-krzem' jest dla mnie jak znalazł :D

    dziękuję za komentarz:* no i obserwujemy :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog . Także obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego bylo mi trzeba czas teraz na kuracje nie moge doczekac sie efektow.
    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie stosuje żadnych suplementów.

    OdpowiedzUsuń