Obserwatorzy

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Pin up corset

W końcu lato! promienie słońca budzą mnie codziennie rano co od razu stwarza mnie optymistycznie patrzącą na resztę dnia, jest ciepło i nie trzeba spędzać nie wiadomo ile czasu na opatulaniu się w przeróżne szale i wielkie grube kurtki, a co najważniejsze - jest coraz bliżej do wakacji ahh :)

Mój dzisiejszy outfit składa się dziś z uroczego gorsetu ze sklepu loompex w stylu pin up, do tego prześwietna habrowa rozkloszowana spódnica od elisabest, bransoletka a'la pandora od la-tienda i baleriny (wahałam się jeszcze nad dodaniem jako butów espadrylów w biało niebieskie paski, ale stwierdziłam, że jak już są groszki na gorsecie, to już żadnych innych wzorków : ) no i dodałam jeszcze czerwone raybany - lubię czerwone dodatki do niebieskich ubrań :)

na spódnicy widoczna "linia" to nie wynik zgięcia, ale zszycia - taki jest jej krój :)
wybaczcie, mi że niektóre zdjęcia są przekrzywione :]
Gorset – loompex
Spódniczka – elisabest
Bransoletka – la-tienda
Okulary – no name
Balerinki – no name




46 komentarzy:

  1. ten gorset jest niesamowity! połączenie mega, lubię te kolory razem (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica i okulary ♥
    Wszystko ze sobą świetnie dopasowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorset i spódnica świetnie razem wyglądają! ;) Lubię ten zestaw zdecydowanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie świetne *.* wow (; ślicznie wszytsko dobrałaś!;*

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny zestawik! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo spodobal mi sie gorset!

    OdpowiedzUsuń
  7. gorset cudowny!:D

    Zapraszam do siebie:
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz, gorset jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz i cudny gorset . :D

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna jest ta sukienka i wygladasz swietnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bluzka i spódniczka zarówno osobno są przepiekne jak i razem <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny zestaw, kobieco i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zestawik. A te okularki są świetne! Zgapiłabym od Ciebie, niestety nie mam spódnicy ;( Ale to moja wina, bo nie noszę.
    +obserwuję '>

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś Otagowana na www.16stycznia.blogspot.com
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny gorset!:)
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorset jest genialny, styl pin up jak najbardziej lubie:)
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw! :)
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Boski strój. Najbardziej podoba mi się spódnica :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa stylizacja. Prawdziwe pin up :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. swietny zestaw- Kochana bardzo fajny blog - jesli moj spodoba Ci sie rowniez proponuje - obserwujemy? bedzie mi bardzo milo:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. z przyjemnoscia dodalam do obserwowanych - pa

    OdpowiedzUsuń
  22. ładny kolor spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mhmm, pięknie :)Fajnie byłoby też na odwrót - czerwona spódnica i niebieskie raybany :3 + otagowałam Cię u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow!!!! swietny zestaw
    kolor spodnicy, super
    zapraszam do nas na nowy post, Martyna

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna sukienka:) Bardzo ładny kolorek:) Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń