Obserwatorzy

wtorek, 10 kwietnia 2012

Recenzja sukienki ze sklepu http://www.suknie.net

Przed świętami otrzymałam od sklepu http://www.suknie.net  sukienkę bym mogła napisać o niej recenzję,

"Bombka" w fioletowym kolorze z asymetrycznymi ramiączkami i broszką z dżetami, talia dopasowana, dół szeroki chwycony w "bombkę''.

oto link do sukienki : http://www.suknie.net/Sukienki-Fioletowe-i-Lila/Ela-fioletowa-krotka-sukienka/pid,4940,cid,26869997,product.html

moja jest taka sama, tylko z inną klamrą i w kolorze niebieskim :

moja opinia :
Sukienka jest prześliczna. Skromna, bez żadnych udziwnień, co sprawia, że jest zarówno szykowna jak i delikatna. Jest porządnie uszyta, tzn. nigdzie nie sterczą nici. Ma bardzo ładny krój - bombka. Jej wymiary są dokładnie wymiarami podanymi na stronie - dzięki temu nie potrzebuje żadnych poprawek krawieckich. Ramiączka - zarówno to grubsze jak i to cienkie są regulowane. Wysyłka błyskawiczna - w dzień roboczy po tym jak dostałam informację o wysłaniu, dostałam paczuszkę. Bardzo miły kontakt i obsługa. Sukienka zapakowana była w folię i kartonowe pudełko, dzięki czemu przyjechała w nienaruszonym stanie. Do sukienki dostałam śliczny koronkowy wieszak (troszkę widoczny na zdjęciu powyżej )

tak układa się na mnie :

materiał:

 A teraz pytanie do Was : Z czym byście ją zestawiły - jakie dodatki, torebka, buty ? :)

31 komentarzy:

  1. ja bym postawila na klasyczne czarne szpilki i czarnakopertowke + jakies srebrne kolczyki krysztalki, czy cos w tym stylu zeby komponowaly sie z krysztalowa klamra ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta sukienka :)
    Dodałabym do niej czarne szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna :) czarne połyskujące szpilki :) kolczyki kryształki :) a torebka hmm nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka jest przepiękna !
    ja jednak dodałabym do niej czółenka beżowe, do tego w tym samym kolorze mała kopertówka. A co do biżuterią to zgodzę się z poprzedniczkami - coś srebrnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym dodała czarne szpilki i jakaś srebrna bransoletka !! Zapraszam http://hotgossipaboutstars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor ma Twoja sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. minimalizm zdecydowanie do tej sukienki bo ona sama w sobie jest już 'bogata'. pozdrawiam serdecznie.... Camill.e

    OdpowiedzUsuń
  8. moglaby byc krotsza ;> ale jest sliczna

    OdpowiedzUsuń
  9. www.zyciowe-story.blogspot.com
    Zapraszam nowa notka
    Śliczna ta sukienka
    W moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  10. tez jestem za minimalizmem:) minimum w tym wypadku bedzie oznaczac maksimum:D

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie się nie podoba ;/ :P

    ale jeśli chodzi o zestawienia to sama sukienka jest na tyle "bogata", że najlepszym rozwiązaniem będą neutralne, delikatne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  12. moim zdaniem ubierz do niej czarne szpilki i małą czarną kopertówkę, plus do tego jakaś bizuteria kolczyki najlepiej srebrne i delikatna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ajjj widze ja z jakimis mega kontrastowymi butami :D rozowe ;o

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka ładna, ale wygląda mi na taką "ryniaczową", tzn. jej materiał.

    OdpowiedzUsuń
  15. I really like you blog!
    Keep posting dear!

    XX

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka jest śliczna :-)
    mam pytanie : Na jakich zasadach współpracujesz ze stylezi ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna ;) ale mi brakuje w niej paska z kokardą na wysokości talii^^ takie tam moje wydziwianie ;D oczywiście bez niego też jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładny kolor sukienki! ja bym dobrała jakieś beżowe buty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wolę krótsze. :) I nie przepadam zbytnio za tym kolorem. Zestawiłabym z czarnymi dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor sukienki bardzo łady ale reszta nie :)
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Love your blog and these outfit-pics! Follow you :)

    xoxo

    http://snowwhite90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmm sama sukienka choć śliczna, to jest dość trudna w stylizacji, bo błyszcząca :) Jest ciemna, więc ja osobiście dobrałabym do niej jasne dodatki - butki i torebkę w kolorze nude i delikatne kolczyki. Z naszyjnika zrezygnuj, bo klamra jest wystarczającą ozdobą dekoltu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. sama chciałabym miec tą bluzę :D

    OdpowiedzUsuń