Obserwatorzy

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Two colours

Postawiłam na dwa kolory - czerwony i czarny. Czerwona spódnica, która pochodzi z aucji sklepu http://www.elisabest.eu/  od razu wpadła mi w oko. Ma bardzo fajną długość co pozwala na noszenie jej na różnej długości - jako dłuższa lub jako krótsza. Połączyłam ją z czarną bluzką z rękawami długości 3/4 i dekoltem w serek. Jako dodatki - czarny wisior i czerwona bransoletka bransoletka stanowią dopełnienie stylizacji :)

Spódnica – Elisabest
Pończochy – galeriaqarat
Bluzka – F&F
Bransoletka – clover
Wisior – 13
Baleriny – no name






32 komentarze:

  1. choruję na te bransoletki clover :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kolorki Ostatnio też zaczęłam nosić czerwone ubrania !
    Zapraszam do siebie
    http://zacznijodnowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zestawienie kolorów ! : )
    i bransoletki świetne..: P

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw :3 genialne bransoletki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna spódniczka i bransoletka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam polaczenie czerwieni z czernia wygladasz cudownie;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna spódniczka! ;)

    www.juliettecapuleti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie, mam taką samą bransoletkę, tylko bez liścika :P

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw ;) spódnica mega ;D
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ten strój jest super wygodny...o tak ładna spódniczka co i dla mnie :) heh ładne masz nogi!!! Jestem tutaj pierwszy raz i już mi się podoba..zapraszam i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna spódnica :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne ubrania i zapraszam do mnie na http://tyna-my-life.blogspot.com/ dopiero zaczynam pisać bolga :)

    OdpowiedzUsuń