Obserwatorzy

czwartek, 3 maja 2012

Baseball jacket

W dzisiejszym outficie głównym elementem jest bejsbolówka od Oasap, możecie ją znaleźć tu


Przyszła do mnie wczoraj i troszkę inaczej ją sobie wyobrażałam, ale myślę, że z czasem się polubimy :)

Zestawiłam ją z białą bokserką, ciemnymi jeansami i czarnymi adidasami, nie dodałam żadnego wisiorka ani bransoletki, bo uważam, że przy bejsbolówce minimalizm jest najbardziej wskazany :)

Bejsbolówka – oasap
Spodnie – styleofjeans
Bokserka – nn
Buty – F&F


 
 

Lubicie bejsbolówki ? :)


55 komentarzy:

  1. Ja szukam w każdym sklepie i nie mogę znaleźć tych bejsbolówek. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sztuka, bardzo ponadczasowa i wyjątkowo dobrze wydana:) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolor, ja planuje zamówić bejsbolówkę na allegro :) zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ja też mam bejsbolówkę tylko z kapturem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za takimi bluzami

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś się na nią tak czaiłam :D haha ale nie znalazłam :(
    Teraz jakoś chęć mi przeszła na nią ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. swojego czasu chorowałam na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://16stycznia.blogspot.com/2012/02/wspaniaa-maseczka-do-wosow.html - to moja maseczka do włosów ! :)
    Ja teraz aktualnie do rzęs ale również stosuję do włosów jak po wyżej (link)hmm i są super efekty ! włosy są miekkie i lśniące ! I co jeszcze? szybciej rosną ! :d

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem dla czego, ale beisbolówki mnie strasznie denerwują....

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna ta bejsbolówka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna jest nawet miałam ją kupić ale teraz strasznie dużo osób ją ma i już mi się odechciało;D
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetna, też chce taką!
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. super jest <3 bardzo bym chciała taką kupić (;

    OdpowiedzUsuń
  14. Njeee... Bejsbolówki mi się przejadły, każdy ma czerwoną, czarną albo granatową. Jakieś nietypowe, np: różowa albo cytrynowa jeszcze ujdą, ale takie popularne? Koszmar :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też szukałam, znalazłam jedną na allegro, ale jakąś taką wyblakniętą i kilka na szafie, ale nie do sprzedania :<

      Usuń
  15. Świetny blog ;) Zapraszam do mnie do obserwatorów i do szczerych komentarzy ;)) odwdzięczam się za wszystko ;) pozdrawiam ! style-stylings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja sie zastanawiam nad taką szarą ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja właśnie marzę o takiej bejsbolówce tyle tylko , że albo granatowa albo czerwona ;)Ale twoja również jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna, marzy mi się taka tylko w innym kolorze ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuje z nowego bloga, na tamtym też obserwowałam i zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. eee no super nie narzekaj :D ja bardzo lubię te kurtki/bluzy

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  21. Bejzbolówki są czaderski, i dobrze zrobiłaś stawiając na minimalim.

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna jest :)
    ja jakos za nimi nie przepadam, moze dlatego że zapewne będa modne chwilowo :)
    jaki to kolor tej Twojej? bordo?

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podobają mi się bejsbolówki, ale sama siebie w żadnej nie widzę.
    Twoja ma ciekawy kolor :) Fajny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo podoba mi się ta "bluza" w Anglii jest o wiele tańsza niż w Polsce zapraszam do mnie na nową nazwę i nowe posty :* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. poszukuję właśnie takiej bejsbolówki :)
    nie mogę znaleźć odpowiedniej
    Twoja jest idealna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Napaliłam się kiedyś na taką bejsbolówkę z Bershki :p

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuję :)
    ja jakoś nie przepadam za bejsbolówkami

    OdpowiedzUsuń
  28. fajna bejsbolówka:)
    ja jeszcze żadnej nie mam w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna jest :) Jakiś czas temu bardzo chciałam mieć bejsbolówkę, ale już chyba minął szał na nie. A teraz nawet nie czuję takiej potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajna :D mi jednak taka bejsbolówka chyba by nie pasowala :D

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna bluza, mi podobna z DENIM CO trafiła się w SH...
    Spodobało mi się tutaj, obseruję i zapraszam do mnie:
    http://alanja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię! Zawsze chciałam taką mieć! Gdy już odpowiadał mi fason, nie było rozmiaru, a gdy był rozmiar nie podobał mi się fason... I tak skończyłam bez żadnej bejsbolówki... ;(

    Zalajkujesz?
    http://www.facebook.com/TooSweetCookies

    OdpowiedzUsuń
  33. Bejsbolówka bardzo fajna ;P

    OdpowiedzUsuń