Obserwatorzy

piątek, 18 maja 2012

Płaszcze w sklepie Lilly-line

Lekki uniwersalny płaszczyk o modnym kroju to bardzo dobry wybór w dobieraniu garderoby. Jego uniwersalne właściwości podkreśla fakt, iż możemy go założyć do jeansów na spacer oraz do sukienki , spódnicy, lube eleganckiego kostiumu gdy wybieramy się na przyjęcie lub ważne wydarzenie.

Macie w swojej szafie płaszczyk?

oto kilka propozycji, które możecie znaleźć w sklepie lillyline :

mój faworyt <3



 

 



 który z płaszczyków podoba Wam się najbardziej ? :)



14 komentarzy:

  1. wszystkie super, ale mi najbardziej się podoba pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 i ewentualnie 2 ! ta dziewczyna ma fajny pin-upowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy płaszczyk najlepszy!(;

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 genialny :)
    Ja w swojej garderobie mam jeden ale w nim nie chodzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli płaszcz, to zwykły, nie lubię błyszczących .. ;d


    rousseroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale swietne a ja jeszcze takiego plaszczyka o ktorym piszesz niestety nie mam....pa

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy i drugi to moi faworyci;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pss; Zapraszam w wolnej chwili, lovagex3.blogspot.com

      Usuń
  8. oj tak dwa pierwsze zdecydowanie najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow fajny post zapraszam do mnie glamofhope.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń