Obserwatorzy

środa, 9 maja 2012

Sól do kąpieli Tutti Frutti brzoskwinia&mango



 od producenta :
Sól do kąpieli Tutti Frutti brzoskwinia&mango zawiera fitoendorfiny- cząsteczki szczęścia, które wprowadzają w doskonały nastrój, stymulują pozytywną energię, radość i chęć do działania. Owoce noni rosnące na bajecznych, przepełnionych słońcem wyspach Polinezji zwiększają wydzielanie endorfin, pozwalają cieszyć się wspaniałym nastrojem i pełnią szczęścia. Bogactwo minerałów działa regenerująco na skórę, znakomicie odżywia, wygładza i nawilża. Wyjątkowo lekka, puszysta piana zmysłowo otula ciało, a optymistyczny zapach pełni tropikalnego lata pobudza i orzeźwia. Aromatyczna sól myje i pielęgnuje, pozostawia skórę idealnie świeżą, jedwabiście gładką i aksamitną w dotyku.
Sposób użycia: do wanny z wodą o temp. 35-40 0C wsypać 4 łyżki soli. Zalecany czas kąpieli 20 minut.
Działanie: myjące, zmiękczające, oczyszczające
Rodzaj cery: każda
Pojemność: 600g
Cena: 10,00 zł

moja opinia :
Największą zaletą tej soli do kąpieli jest zapach - cudowny ! egzotyczny zapach wprawia w radosny nastrój i relaksuje
sól zmiękcza wodę, dzięki temu podczas kąpieli nie podrażnimy sobie wrażliwej skóry po depilacji.
sól nie barwi wody, ani nie tworzy piany, średnio podobają mi się te kawałki kwiatów pływające w wodzie, ale to kwestia gustu
podsumowując - polecam przede wszystkim ze względu na zniewalający zapach, dzięki któremu kąpiel będzie naszym zabiegiem relaksacyjnym i odprężającym :)


15 komentarzy:

  1. Bardzo lubię sole do kąpieli. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno slicznie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chodzby ze wzgledu na zapach warto kupic- swietna jest bo mialam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda naprawde zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę ją mieć ;D kusicie dziewczyny tą solą już na którymś blogu ja widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam produkty Tutti Frutti , zawsze tak ślicznie pachną

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam produkty tej firmy.^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam soli do kąpieli, bo mam prysznic ... ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzieś już na jakimś blogu czytałam o tej soli do kąpieli :)
    Powtórzę się ponownie , ze bardzo mnie ciekawi ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Napewno boskok pachnie!!! mega!!!


    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa jak wygląda jej połączenie z płynem do kąpieli, które się spieni ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. oo, ciekawe :)
    / zapraszam do mnie :]

    OdpowiedzUsuń