Obserwatorzy

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Biała koronkowa sukienka

Kocham tę sukienkę! jest taka delikatna i drobniutka, dokładnie taka, jaką chciałam :)
Na wierzch założyłam niebieski żakiecik z charakterystycznymi ramionami. Z racji tego, że jest na mnie troszkę przyduży, postanowiłam podciągnąć w nim trochę rękawy. Z góry przepraszam za widoczne pogniecenia marynarki - jest ona zrobiona z bardzo cieniutkiego materiału bardzo podatnego na zgniecenia.

Marynarka –japanstyle_hurt
Sukienka – lillyline
Wisior – wholesaledress
Bransoletka – clover
Baleriny – no name







43 komentarze:

  1. bardzo ładna sukienka ;)
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ` Jejku śliczna ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja :)
    Pozdrawiam,
    N :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka jest śliczna ♥ Odpowiedni kolor , krój sukienki oraz długość :)
    Marynarka również jest śliczna ♥ Ma świetny kolor :)
    Biżuteria ♥
    3 zdjęcie jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  5. Śliczna sukieneczka . <3
    Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  6. i sukienka i marynarka boskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wisiorek śliczny, mam podobną bransoletkę ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna :) z żakietem wygląda świetnie!
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sukienka :) myślę że ten żakied zrobił z tego niesmowitą stylizację ! przeslicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest prześliczna i idealnie współgra z żakietem ;)
    +zapraszam do mnie po długiej przerwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczna ta sukieneczka.;) taka delikatna.

    OdpowiedzUsuń