Obserwatorzy

środa, 20 czerwca 2012

butyy &outfit

Koszulę pokazywałam już Wam kiedyś w którymś z outfitów, dzisiaj postanowiłam również się nią posłużyć, ale tym razem postanowiłam połączyć ją z bandażową spódniczką i przecudownymi butami od firmy McArthur.


Koszula – no name
Spódniczka – avantisklep
Butyy - McArthur


bransoletka :) bizubizu.eu


No a teraz zdjęcia butków.
Są cudowne, pasują na mnie jak ulał, są bardzo stabilne i świetnej jakości, mega wygodne :)
obcas ok 13 cm :D
Mają paseczek, który można wyjąć, (w outficie mam wyjęte paseczki)







te butki oraz wiele, wiele innych fajnych bucików możecie znaleźć na http://www.mcarthur.com.pl/

57 komentarzy:

  1. Buty piękne!

    rousseroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny elegancki outfit z klasą :)
    Buty są śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula ma przecudowny kolor ;))
    Bransoletka mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie, zestaw wygląda na dość wygodny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ` Super buty :) Jak ty chodzisz na takim obcasie? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. buty bez paseczka wyglądają lepiej, są świetne! cały outfit genialny, lubię sama tak się ubierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczo ! :]
    Zapraszam do mnie . :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby prosto i zwyczajnie, ale kolor koszuli nadrabia tutaj za resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, szpileczki są świetne, sama polowałam kiedyś na takie zapinane, ale nigdzie nie mogłam na nie trafić ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie śliczne te buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczna koszula i buty :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz :)
    A ja zapraszam do siebie na CANDY , do wygrania kosmetyki i kolczyki starbucks !!! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne buciki - uwielbiam taką klasyczną czerń ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty piękne. Fajnie, że te paseczki można wyjąć:P

    OdpowiedzUsuń
  15. butki <3
    obserwuję Cię w związku z akcją na forum ModnejPolki
    obserwuję jako Nenka, także liczę teraz na rewanżyk :) buziaki :*
    www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i oczywiście się zrewanżowałam :)

      Usuń
  16. dobra opcja z tymi wyjmowanymi paskami, bez nich według mnie lepiej wyglądają te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty i spódniczka rewelacyjne!:) Masz długie nogi{bynajmniej ze zdjęcia tak stwierdzam:)}. Całość świetnie wygląda.
    Zostałaś zaproszona do zabawy na moim blogu.Jak będziesz chciała to weź udział:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne buty,ale ta spódniczka genialna. Mam taką w planach. Kocham bandażowe ciuchy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, polecam, spódniczka jest bardzo wygodna :)

      Usuń
  19. zakochałam się w tych butach^^ ładne zestawienie;))
    __
    zapraszam na nowo zaczętego bloga;p - lavendelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń