Obserwatorzy

środa, 27 czerwca 2012

CHI Rx - jedwab, szmpon i odżywka - recenzja

Oto przedmioty mojej dzisiejszej recenzji :
Na początku przedstawię Wam wszystkie produkty, a na koniec napiszę swoją opinię na temat działania tych produktów na moje włosy ;)


No to po kolei :
Nazwa : CHI Rx Moisture Therapy Shampoo Szampon nawilżający z jedwabiem i keratyną
Firma : CHI Rx 

Pojemność opakowania : 297ml

od producenta : Szampon oczyszczająco-nawilżający do włosów suchych i zniszczonych - delikatnie myje i oczyszcza włosy. Chroni przed wysoką temperaturą i wolnymi rodnikami pozostawiając włosy jedwabiście gładkie. Specjalna formuła z jedwabiem, keratyną, ekstraktami z ziół i roślin nawilża oraz redukuje puszenie się włosów. nie zawiera siarczanów oraz parabenów.





Nazwa : Farouk CHI RX Moisture Therapy Conditioner Odżywka nawilżająca
Firma :  CHI R
Pojemność opakowania : 296ml

od producenta : Odżywka nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych, wnika w głąb struktury włosa odbudowując i nawilżając każdy kosmyk od środka. Przeciwdziała łamaniu się włosów, pozostawia je lśniące, miękkie i jedwabiste. Specjalna formuła z jedwabiem, keratyną, ekstraktami z ziół i roślin nawilża oraz redukuje puszenie się włosów. Nie zawiera parabenów i siarczanów.

 NazwaCHI Moisture Rx Therapy Silk Restore jedwab regenerujący
Firma : CHI Rx
Pojemność opakowania : 59 ml

od producenta :  Jedwabna regeneracja do włosów bez spłukiwania z serii CHI Moisture Rx Therapy firmy Farouk. Ma właściwości regenerujące, wygładzające i nabłyszczające. Zabezpiecza przed szkodliwym działaniem wysokiej temperatury podczas stylizacji z użyciem narzędzi fryzjerskich (suszarki, prostownicy, lokówki).




Moja opinia :  Te produkty to ekipa zwalczająca puszenia się moich włosów :) zawsze powywyjane na wszystkie strony, rozczapirzone włosy, po zastosowaniu tych produktów w końcu zaczęły wyglądać normalnie - połysk, wygładzenie i ujarzmienie puchu :)
szampon - nawet mała ilość bardzo pieni się na włosach
odżywka - konsystencja w porządku, tak jak w szamponie wystarczy mała kropla, by rozprowadzić ją na włosach i jest ok.
Jedwab - tak jak jego "towarzysze" jest bardzo wydajny.
Opakowania są bardzo poręczne, bez żadnych udziwnień.

Jako zastrzeżenie według mnie można uznać zapach - trochę przypomina mi męskie perfumy xD.
No i też fakt, że kosmetyki te używane w nadmiarze mogą zbytnio obciążać włosy, więc jeśli je stosujemy - to stosujmy z umiarem, bo w przeciwnym wypadku będziemy miały włosy na tzw. "zmokłą kurę"  czyli wyglądające na przetłuszczone

Podsumowując - dla osób, które mają niesforne włosy z tendencją do puszenia się - jak najbardziej polecam te specyfiki :)


Zrecenzowane przeze mnie produkty a także inne kosmetyki do pielęgnacji są do nabycia na http://www.ambasadapiekna.com/

11 komentarzy:

  1. Z CHI mam spray termoochronny ale jakoś nie za bardzo jestem z niego zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  2. ` Puszące się włosy to moja zmora D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah ! Pierwszy raz widzę te produkty na oczy a także pierwszy słysze o tej firmie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie nominowałam Cię do nagrody Versatile Blogger Award;-)
    Szczegóły na moim blogu, pozdrawiam! Monika

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie próbowałam, także się nie wypowiem:P

    OdpowiedzUsuń