Obserwatorzy

środa, 6 czerwca 2012

FOOT FETISH trampki

Trampki new age z charakterystycznym znaczkiem - na pewno wiele z Was je zna i ma :)

Osobiście bardzo je lubię, zwłaszcza te za kostkę, które imitują conversy.

Trampki New Age możecie kupić na allegro na www.dobretrampki.pl



jeśli chodzi o moją koncepcję outfitu z trampkami - czerwone trampki + habrowa marynkrki (podwinęłabym rękawy)  + czarne rurki i karmelowa torba na ramię <3



Jaka jest wasza propozycja co do zestawienia Trampek z ciuszkami ? :)

zapraszam na www.dobretrampki.pl    oraz na facebooka sklepu : www.facebook.com/TrampkiNewAge




25 komentarzy:

  1. to zestawienie mi się podoba:D

    też lubię trampki ale wolę te krótsze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw - baaaaardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O ! A ja pierwszy raz słyszę o takich trampkach z tej firmy :)
    Jak jak narazie nie mam żadnych trampek za kostkę a przydałyby mi się czerwone ♥
    Świetna koncepcja na outfit z trampkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie lubie trampkowej mody......

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzialam te tampki, jednak jestem wierna conversom ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ` Muszę sobie sprawić takie trampeczki za kostkę w błękitnym kolorze ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny outift z trampkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham trampy!
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny ten zestaw z trampkami, sama jeszcze nie mam trampek,ale przymierzam się do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń