Obserwatorzy

poniedziałek, 4 czerwca 2012

'majowy' outfit

Outfit nazwałam 'majowym' , ponieważ miał ukazać się w maju, ale sprawy się ułożyły tak, że ukazuje się w czerwcu :P

Główne skrzypce w stylizacji gra prześliczna, przecudowna czerwona sukienka; jej kolor i krój są cudowne. uwielbiam ją od pierwszego założenia :)
Zestawiłam ją z pończochami w serduszka, czarnymi kopytkami i uroczą bransoletką- jelonkiem

Sukienka – lillyline
Pończochy – galeriaqarat
Kopytka – sheinside
Bransoletka - alefarcik



serduszka na pończochach




59 komentarzy:

  1. Ideal dress! Brava!





    http://designer2078.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka faktycznie jest śliczna :)
    Ale wydaje mi się , że te buty ciebie skracają albo tak mi się tylko wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty też mi tu nie pasują, ale sukienka i rajstopy super; D

    OdpowiedzUsuń
  4. oh, bransoletka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna stylizacja!! sukienka jest fenomenalna. trochę słabo widać buty, ale coś mi się wydaje, że są piękne :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, zapomniałam im zrobić dodatkowe zdjęcia, ale w którejś z poprzednich stylizacji się pojawiły :)

      dziękuję <3

      Usuń
  6. ` Sliczna sukienka *.* Pończochy oraz bransoletka również są genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie to wygląda z tymi kopytkami, trochę retro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mocna czerwień.. super ! :) Buty ekstra :P

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz świetnie, sukienka jest bardzo fajna i świetne rajstopki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna jest ta sukienka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. JejQ. zakochałam się w tej sukience;) bransoletka też jest przecudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka bransoletka- genialna! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie, piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  14. o jessso wspaniała kiecka <# chciałam taką zakupic w granacie albo bezu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ognista czerwień ;) pieknie! bransoletka jest cudna ! pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. rajstopy i spódnica są cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaa jaka cudna bransoletka!!!oszalalam!!!w wolnej chwili zapraszam do siebie:)
    jamaima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. O wow, rewelacyjna ta sukienka *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe buty;))

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna sukienka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka śliczna(mam taką samą). Mnie również urzekła;]
    W wolnej chwili zapraszam do nas;]http://bellious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń